اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبرداری میلیونی از دختران به بهانه ازدواج/پسر شرور دستگیر شد



اخبار حوادث -  رئیس پلیس فتا استان یزد:
کلاهبرداری میلیونی از دختران به بهانه ازدواج/پسر شرور دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان یزد از دستگیری متهم کلاهبرداری یک میلیاردی در سایت‌های همسر یابی که با بهانه ازدواج اقدام به سر کیسه کردن طعمه‌های خود می‌کرد، خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین رضایی اظهار کرد: با اعلام شکایت خانمی 35 ساله و لیسانس، مبنی بر آشنایی در یکی از سایت‌های همسریابی با فردی به نام محسن و جلب اعتماد وی به بهانه ازدواج و متعاقب آن پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال برای رفع مشکلات مالی محسن، شناسایی و دستگیری متهم این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را به هویت م.ن 27 ساله، متاهل، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد بسیار زیادی سیم کارت تلفن همراه کشف و ضبط کردند.
 
رضایی خاطرنشان کرد: متهم در چندین سایت همسریابی به نام‌های مختلف محسن، محمد و  بسیاری نام‌های دیگر عضویت داشته است.
 
رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: متهم با معرفی خود به عنوان پزشک، مهندس و تاجر، با مطرح نمودن این موضوع که همسرش فوت کرده و طرح وعده ازدواج و تحریک احساسات دختران، علاوه بر فریب آن‌ها، نسبت به کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی در حدود یک میلیارد ریال اقدام  کرده است.
 
وی از مراجعه  ده‌ها نفر از شاکیان این پرونده از استان‌های مختلف در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: با دستور مقام قضایی متهم تحویل زندان و اقدامات بیشتر در جهت شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.
  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دوست دختر و پسر بهانه ای برای ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فریب دختر جوان به بهانه ازدواج/ پسر شیاد دستگیر شد



فردی كه با تهدید انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی از دختری جوان در فضای مجازی اخاذی می كرد توسط كارآگاهان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "غلامرضا شهریاری " رییس مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت :در پی شكایت دختری جوان مبنی بر اینكه فردی با تهدید به انتشار فیلم ها و تصاویر خصوصی از وی اخاذی می كند، بررسی موضوع در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شهریاری بیان داشت : در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاكی مدتی پیش در یكی از شبكه های اجتماعی با پسر جوانی آشنا شده و با وی رابطه دوستی برقرار می كند ،پسر جوان نیز با قول ازدواج به شاكی اعتماد او را جلب كرده و به این واسطه تعداد زیادی از فیلم ها و تصاویر خصوصی وی را دریافت می كند.
 
وی افزود: پس از مدتی رابطه این دو با خصومت خاتمه می یابد اما ماجرا به این جا ختم نمی شود زیرا كه پسر جوان با ارسال ایمیلی به شاكی با تهدید به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصیش از او اخاذی می كند .

سرهنگ مرتضوی افزود: با توجه به اظهارات شاكی و انجام تحقیقات لازم متهم به هویت كه پسری 28 ساله اهل و ساكن اصفهان است شناسایی و طی یك عملیات غافلگیرانه در منزلش دستگیر شد.

وی افزود:متهم كه در ابتدا منكر هرگونه بزهی بود پس از مواجه با مدارك و مستندات دیجیتالی پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار كرد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان به شهروندان توصیه كرد: والدین باید نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بیشتری به آنها نمایند تا آنان به دنبال این كمبود محبت در فضای مجازی و خارج از منزل نباشند و در این میان در دام افراد شیاد و شیطان صفت نیافتند .

 

 اخبار اقتصادی  - باشگاه خبرنگاران