اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبرداری میلیاردی در پوشش مسکن مهر



کلاهبرداری میلیاردی در پوشش مسکن مهر!

فرد شیادی که با تاسیس شرکتی برای ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر ، اقدام به کلاهبرداری از 85 نفر کرده بود، دستگیر شد.

حوادث - سرهنگ منصور خدادادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر گفت: با مراجعه فردی به پلیس و تنظیم شکایتی دایر به وقوع یک فقره کلاهبرداری، بررسی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

شاکی در اظهارات خود به پلیس گفت: چندی پیش با واریز مبلغ 105 میلیون و پانصد هزار ریال به حسا ب شرکتی ، اقدام به خرید یک واحد آپارتمان در طرح مسکن مهر کردم و با گذشت چند ماه ا موعد تحویل آپارتمان و پیگیری های بیشتر متوجه شدم ،‌مدیر عامل شرکت به هویت " مهدی – ز " متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه گفت: با اظهارات شاکی و بررسی شواهد موجود ، ماموران در طی یک سلسله اقدامات پلیسی و فنی و انجام تعقیب و مراقبت های مستمر،؛ موفق به شناسایی محل اختفای متهم و دستگیری وی شدند.

وی تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به بزه انتسابی اعتراف کرد و با تلاش ماموران آگاهی تاکنون 85 نفر از مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.
گفتنی است متهم پس از تشکیل پرونده با صدور قرار یک میلیاردی از سوی شعبه دوم بازپرسی به اتهام کلاهبرداری روانه زندان شد./باشگاه خبرنگاران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
کمک هزار میلیاردی برای تکمیل مسکن مهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری 11 میلیاردی با وعده مسکن مهر



اخبار حوادث - کلاهبرداری 11 میلیاردی با وعده مسکن مهر

کلاهبردار 11 میلیاردی در پوشش نماینده مسکن مهر به دام افتاد.

این مرد با مشخصات جعلی و در نقش نماینده مسکن مهر در پرند شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از 50 متقاضی مسکن مهر کلاهبرداری کرده بود. 
سرهنگ «جعفر علیزاده»گفت: مأموران کلانتری 17شهر پرند در جریان این کلاهبرداری قرار گرفتند و مأموران پلیس پس از اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مرد شیاد شده و با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در پرند دستگیر کردند و در بازرسی از خانه‌اش 50مبایعه‌نامه به ارزش ریالی 10 میلیارد و 996میلیون کشف شد.


سرهنگ علیزاده ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کرد همه پول را از فروش واحدهای آپارتمانی در پروژه 160واحدی و 300واحدی شرکت‌های مسکن مهر پرند کلاهبرداری کرده و تاکنون با تنظیم 50 مبایعه‌نامه به ارزش 11میلیارد ریال از متقاضیان خرید واحدهای مسکن مهر کلاهبرداری کرده است.
 

اخبار حوادث - روزنامه ایران