اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کلاهبرداری از خانم‌های جوان در اتاق "تاریک و ترسناک"/ روش عجیب برای جلب محبت!



اخبار حوادث - کلاهبرداری از خانم‌های جوان در اتاق "تاریک و ترسناک"/ روش عجیب برای جلب محبت!

گروهی که در اتاق‌های تاریک و ترسناک اقدام به رمالی و کلاهبرداری از زنان می‌کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس گزارش های مردمی واصله از اهالی شهر طاقانک از حوزه انتظامی شهرستان شهرکرد، مبنی بر رمالی و فالگیری و دعانویسی، توسط افرادی با هویت مشخص و ارجاع این گزارشات از سوی دادستانی و استانداری استان، موضوع در دستور کار این اداره قرار گرفت.

با انجام امور اطلاعاتی، محل‌های مورد نظر و فعالیت‌های افراد موصوف به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و در تحقیقات مقدماتی مشخص گردید ساعات کار آن‌ها از ساعت در محله‌های حاشیه شهر طاقانک به صورت مجزا از هم بوده و اکثر مراجعین آنان زنان جوان می‌باشند.

پس از تایید خبر با اعزام یک مامور به عنوان متقاضی فالگیری، نسبت به مستند سازی از روش کار و اقدامات غیر قانونی آنان اقدام شد و مبالغ اخذ شده توسط متهمین از مراجعین خود نیز تصویر برداری گردید و  متهمین دستگیر و به آگاهی منتقل شدند که هویت واقعی آنان مورد شناسایی قرار گرفت.

در بازرسی از محل کار متهمان، 25 جلدانواع کتب مرتبط با فالگیری و دعا نویسی، تعداد ۱۵۰۰ عدد دعاهای مختلف به زبان عربی از جمله جلب محبت، کار گشایی و... (که از نظر محتوی بی‌معنی بودند و به متقاضیان داده می‌شد تا در آب حل نموده و بنوشند و نسخه دوم را در زیر سنگ قرار دهند)، نخود برای فال نخود، دفتر اسامی مراجعین، کاغذهای سفید مخصوص دعا نویسی و مبالغی وجه دریافتی از مراجعین کشف و ضبط گردیدند.

گفتنی است، محل کار متهمین جدا از محل زندگی بوده و به نحوی تاریک و ترسناک جلوه داده و دیوار‌ها را با کاغذ‌های دعا پوشانیده بودند که با نگاه اول ترس و دلهره در فرد ایجاد می‌نمود.

در ادامه رسیدگی به پرونده از متهمان نیز تحقیقات لازم انجام شد که صراحتاً به موضوع رمالی و فالگیری و دعا نویسی اعتراف و اقرار نمودند که از مراجعین مبالغ مختلف و گا‌ها زیادی می‌گرفتیم و مدت بیش از یک سال است که در رمالی و فالگیری فعالیت داریم و از این کار منفعت زیادی بدست آورده‌ایم.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش عجیب خانم چینی برای گرم کردن خودرو +عکس



اخبار گوناگون - روش عجیب خانم چینی برای گرم کردن خودرو +عکس

"لی ژیافونگ" خانمی چینی است که با فروش ضدیخ به خودروها در جاده زندگی می گذراند. او همیشه از یک مشکل بزرگ یعنی سرد بودن داخل خودرواش رنج می برد که توانست با یک ابداع عجیب و غریب آن را حل نماید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، زمانی که می گویند احتیاج مادر همه ابداعات است شاید به درستی به عمق جمله پی نبریم اما زمانی که در اوج احتیاج باشیم حتما به فکر ابداعات جالب خواهیم رفت که در طول تاریخ همین ابدعات باعث ثبت اختراعات شده اند.

"لی ژیافونگ" خانمی چینی است که با فروش ضدیخ به خودروها در جاده زندگی می گذراند. او همیشه از یک مشکل بزرگ یعنی سرد بودن داخل خودرواش رنج می برد که توانست با یک ابداع عجیب و غریب آن را حل نماید.

 

اخبار,اخبار گوناگون , گرم کردن خودرو

 
وی در اقدامی عجیب یک اجاق گاز گازی را در خودرو نصب کرده است که نقش بخاری را ایفا می کند و هم اجاق گازی است برای پخت و پز غذا. وی همچنین دودکشی برای این اجاق در نظر گرفته است و آن را از شیشه مسافر عقب به بیرون فرستاده است.

او می گوید بعضی روزها که دیر به خانه می روم به راحتی می توانم مواد اولیه غذاها را خریداری کرده و درون خودرو و در حالی که مشغول رانندگی هستم شام خود را نیز اماده کنم تا فرزندانم به موقع غذا بخورند.

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران