اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشف موادمخدر در جعبه های خرما


جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز در بازرسی از یکدستگاه کامیون بنز با محموله خرما که از کرمان عازم کرمانشاه بود 147 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

خبرگزاری ایرنا: جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز در بازرسی از یکدستگاه کامیون بنز با محموله خرما که از کرمان عازم کرمانشاه بود 147 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عطاالله احمدی با اشاره به دستگیری یک متهم خاطر نشان کرد: راننده خودرو قصد انتقال مواد به غرب کشور را داشت که دستگیر و برای بازجویی و تکمیل پرونده به اداره پلیس منتقل شد.

وی بر آمادگی کامل و هوشیاری ماموران پلیس با همکاری مردم و رانندگان در شناسایی و برخورد با سوداگران مرگ خبر داد .
پاسگاه مدنی در 40 کیلومتر جنوب شهر یزد قرار دارد .


ویدیو مرتبط :
دستگاه چسب زن اتوماتیک جعبه خرما مدل B106

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف موادمخدر در جوراب سوداگر مرگ (+عکس)



کشف موادمخدر در جوراب سوداگر مرگ (+عکس) 

ماموران پلیس فرودگاه کیش، مقادیری تریاک را که به شیوه‌ای ماهرانه در جوراب یک سوداگر مرگ، جاسازی شده بود، کشف کردند.

به گزارش ایسنا، سرگرد «تیمور دولتیاری»، رییس پلیس فرودگاه کیش دراین‌باره گفت: در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر از مرز هوایی، ماموران پلیس فرودگاه کیش، هنگام انجام وظیفه در سالن ترمینال داخلی پروازهای ورودی به فردی با هویت معلوم مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس فرودگاه کیش، پس از بازرسی بدنی از متهم، مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در جوراب و کف پای وی جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

به گفته‌ی رییس پلیس فرودگاه کیش، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شد. 

کشف موادمخدر,کشف موادمخدردرجوراب

ایسنا