اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کشته شدن یک دختر 8 ساله توسط یک پسر 11 ساله با تفنگ «شاتگان»/علت: مقتول سگ هایش را به پسر نشان نداد



اخبار,اخبارحوادث, قتل

 مقامات آمریکایی می گویند یک پسر 11 ساله از اهالی غرب ایالت تنسی آمریکا روز دوشنبه به علت قتل یک دختر 8 ساله توسط «شاتگان» بازداشت شد، علت این قتل این بود که مقتول توله سگ هایش را به پسر نشان نداده است.

 به گفته کلانتر منطقه، شنبه شب یک پسر 11 ساله که هویتش نامشخص است، داخل یک اتومبیل مبله مستقر بود و داشت با 3 دختر که بیرون از پنجره بودند صحبت می کرد وقتی او از یکی از آنها درخواست کرد که 2 توله سگش را به او نشان دهد و دختر قبول نکرد این پسر با تفنگ «شاتگان» پدرش تیری به سینه مقتول زد و پس از آن تفنگ را کنار جسد قربانی انداخت.


قربانی که مایکالا دایر نام دارد کلاس سوم بود، قاتل نیز که هم مدرسه ای قربانی بود کلاس پنجم بود.


مک کویگ، کلانتر منطقه، در رابطه با این اتفاق گفت: این وضعیت غم انگیز است، ما امیدواریم دیگر چنین اتفاقی نیافتد.


گفته می شود این دختر در صحنه قتل هیچگونه علائم حیاتی از خود نشان نداده و وقتی به بیمارستان برده شده او را مرده اعلام کردند.


  اخبار حوادث  -  خبر  آنلاین


ویدیو مرتبط :
قدرت عجیب یک دختر 10 ساله مقابل پسر 11 ساله- مچ اندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال ازدواج دختر 9 ساله با پسر 11 ساله!


در شهر سنبلاوین از توابع استان دقهلیه مصر، مراسم نامزدی بین دو کودک 11 و 9 ساله ساله در شرایطی برگزار شد که بسیاری از مردم و محافل اینگونه ازدواج‌ها را محکوم کردند.

پایگاه خبری العالم: در شهر سنبلاوین از توابع استان دقهلیه مصر، مراسم نامزدی بین دو کودک 11 و 9 ساله ساله در شرایطی برگزار شد که بسیاری از مردم و محافل اینگونه ازدواج‌ها را محکوم کردند.

 داماد دانش آموز کلاس پنجم ابتدایی و عروس کلاس سوم ابتدایی است و همکلاسی های کوچک انها در مراسم نامزدی حضور داشتند.

مرکز آزادی ها و حقوق اساسی سنهوری در شهر منصوره مصر این اقدام را محکوم کرد و ضمن انتقاد از والدین این کودکان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گویی بار دیگر به دوران گذشته بازگشته ایم.

رضا دنبوقی مدیر ارشد مرکز سنهوری گفت: چنین اقدامی مغایر با کنوانسیون بین‌المللی حقوق کودک و بر خلاف تمام سنت ها و هنجارهای شناخته شده بین المللی است.

ازدواج در سنین پایین بیشتر به دلیل عواملی چون فقر و بیسوادی انجام می‌شود و مشکلات و آسیب های فراوانی برای زوجین به همراه دارد.