اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کری و فابیوس دیدار کردند



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,دیدار وزرای خارجه آمریکا و فرانسه

وزرای خارجه آمریکا و فرانسه با یکدیگر دیدار کردند.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از وین، وزرای خارجه آمریکا و فرانسه  با یکدیگر دیدار کردند.

همچنین جلسات معاونین شب گذشته تا ساعت یک بامداد به وقت وین ادامه داشت همچنین  معاونین امروز با حضور نجفی، نماینده ایران در آژانس جلسه با اشمید را از ساعت ٩ آغاز کردند.

نشست وزرای خارجه 1+5 ساعت 10 به وقت محلی برگزار خواهد شد.

گفتنی است رایزنی صالحی و مونیز از ساعت 9 و 30 صبح به وقت وین در جریان است.

از سوی دیگر رییس جمهور آمریکا و تیم امنیت ملى كاخ سفید از طریق تماس ویدئویی با جان کری و دیگر مذاكره كنندگان آمریكا در وین در جریان جزییات مذاکرات قرار گرفت.


 اخبار  سیاست  خار جی  -    باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دیدار فابیوس و نعمت زاده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کری با فابیوس دیدار کرد / فرانسه بازهم ماموریت گرفت؟!



کری با فابیوس دیدار کرد

کری با فابیوس دیدار کرد / فرانسه بازهم ماموریت گرفت؟!

وزیر امور خارجه آمریکا مانند دور گذشته اولین دیدار خود را پس از کاترین اشتون در ژنو با وزیر امور خارجه فرانسه انجام داد و این در حالی است که کارشکنی فرانسه در دور قبل نیز مانع از توافق طرفین شد.

به گزارش مهر ، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا که صبح امروز به منظور شرکت در مذاکرات ایران و 1+5 وارد ژنو شد با فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه که ساعاتی قبل از کری به ژنو رسیده بود ملاقات کرد.

براساس این گزارش وزیر امور خارجه آمریکا در مذاکرات قبلی ایران و 1+5 به ژنو سفر کرده بود پس از دیدار با اشتون اولین دیدار خود را با فابیوس انجام داد. این در حالی است که در مذاکرات قبلی نیز پیش از اعلام این که جان کری قرار است به ژنو بیاید فابیوس خبری از حضور خود در ژنو اعلام نکرده بود و به محض اینکه اعلام شد جان کری قرار است در مذاکرات شرکت کند فابیوس پیش از او خود را به ژنو رساند. در این دوره از مذاکرات پس از اعلام خبر حرکت جان کری فابیوس اعلام کرد که به ژنو سفر می کند و مانند گذشته ساعاتی قبل از کری وارد ژنو شد و با کاترین اشتون دیدار کرد.

لازم به ذکر است که در مذاکرات دور گذشته ایران و 1+5 در ژنو نیز وزیر  امور خارجه فرانسه بود که با کارشکنی در روند مذاکرات از توافق جلوگیری کرد. در آن دور نیز گفته می شود که فابیوس به محض ورود پیامی را به کاترین اشتون منتقل کرده است.

/مهر