اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کرملین: سردار سلیمانی با پوتین دیدار نکرده


سخنگوی کاخ کرملین گزارش‌های منتشر شده مبنی بر احتمال دیدار رئیس جمهوری روسیه و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: دولت روسیه خبر منتشر شده در رسانه‌های غربی مبنی بر دیدار ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تکذیب کرد.

 شبکه خبری «فاکس نیوز» امروز به نقل از آنچه «چندین منبع اطلاعاتی» خوانده، مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بار دیگر به مسکو سفر کرده و قصد دارد با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کند.

خبرگزاری رویترز هم به نقل از «یک مقام ارشد امنیتی ایرانی» مدعی شده است که سردار سلیمانی شب گذشته به مسکو رفته و قرار است در مورد موضوعات مختلف از جمله تحویل سامانه دفاع موشکی اس-300 با روس‌ها گفت‌وگو کند.

با این حال، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به خبرگزاری ریانووستی گفته است که چنین دیداری در برنامه پوتین نیست.

فاکس نیوز نوشته است که این دومین سفر سردار سلیمانی به مسکو از زمان حصول توافق هسته‌ای و اولین سفر او بعد از خروج بخشی از نیروهای روس از سوریه است.


ویدیو مرتبط :
بازگشت پوتین به کرملین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کرملین دیدار سرلشکر سلیمانی با پوتین را تکذیب کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه خبر دیدار سرلشکر سلیمانی با رئیس جمهور روسیه را رد کرد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال ایتارتارس در خصوص اینکه آیا ولادیمیر پوتین با سرلشکر قاسم سلیمانی دیدار کرده است یا نه، گفت: خیر.
 
پیش از این روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفتگو با شبکه خبری المیادین سفر سرلشکر قاسم سلیمانی به روسیه را تکذیب کرد.

 

اخبار سیاست خارجی - میزان