اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کراس‌اور جدید آکورا در چین


این کراس‌اور ظریف آکورا که به صورت آزمایشی C-DX نامیده شده، در واقع یک نسخه «متمدنانه‌تر» از کانسپت SUV-X است که در طول اتو شو شانگهای ۲۰۱۳ به نمایش درآمد.

وب‌سایت پدال: آکورا به نمایشگاه دوسالانه اتو شوی پکن سفر خواهد کرد تا از یک مدل جدید کراس‌اور کامپکت رونمایی کند. این کراس‌اور ظریف آکورا که به صورت آزمایشی C-DX نامیده شده، در واقع یک نسخه «متمدنانه‌تر» از کانسپت SUV-X است که در طول اتو شو شانگهای ۲۰۱۳ به نمایش درآمد. سری تولید این مدل از ظاهری استفاده می‌کند که کمتر جلوه‌های آینده‌نگرانه در خود دارد و همین طور، در طراحی جلویش از آخرین زبان طراحی آکورا الهام گرفته است. ولی انتظار می‌رود که نیمرخ کلی این کراس‌اور بدون تغییرات عمده، از مرحله کانسپت به مرحله تولید منتقل شود.

کراس‌اور جدید آکورا در چین

CD-X از همان پلتفرمی استفاده خواهد کرد که در زیر پوسته هوندا HR-V نیز به کار گرفته شده است. بنابراین شاید این دو مدل در مجموعه‌ای از قطعات مکانیکی با یکدیگر مشترک باشند. یک موتور چهار سیلندر و یک سیستم دیفرانسیل دو چرخ متحرک، از مشخصات استاندارد این مدل خواهند بود و این در حالی است که مشتریان می‌توانند با پرداخت یک هزینه اضافی، از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده کنند. به راحتی می‌توان تصوّر کرد که در C-DX خبری از گیربکس ۶ دنده دستی HR-V نخواهد بود.

کراس‌اور جدید آکورا در چین

آکورا احتمالاً در هفته‌های آینده، جزئیات بیشتری از C-DX را به صورت آنلاین منتشر خواهد کرد. ضمن اینکه حتماً در شروع نمایشگاه اتومبیل در پایتخت چین از ۲۵ آوریل، خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید. این کراس‌اور از آن جهت اهمیت دارد که این اولین مدلی از آکورا خواهد بود که در کشور چین ساخته می‌شود؛ مدلی که بنابر گزارش‌های «اتوموتیو نیوز» می‌تواند در بازارهای جهانی و از جمله ایالات متحده به فروش برسد.

کراس‌اور جدید آکورا در چین

کراس‌اور جدید آکورا در چین


ویدیو مرتبط :
کراس اور از پایین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پژو 2008، یک کراس اور کوچک و پیشرفته


از آنجا که قرار است در آینده مینی کراس پژو 2008 وارد بازار خودروی کشورمان شود پس بد نیست نگاهی به این کراس اوور پژو داشته باشیم.