اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کار کردن به عنوان شاگرد ترفند سارق حرفه‌ای



 اخبار حوادث - دزد انبار فروشگاه‌های بزرگ مشهد به دام افتاد
کار کردن به عنوان شاگرد ترفند سارق حرفه‌ای

سارق حرفه‌ای که به انبار فروشگاه‌های بزرگ مشهد دستبرد می‌زد توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد بوستانی، جانشین فرماندهی انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از انبار فروشگاه های بزرگ در محدوده بلوار مصلای مشهد، طرح شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در این عملیات با پی گیری سرنخ های موجود دریافتند فردی به عنوان شاگرد در فروشگاه ها مشغول کار شده و پس ازمدتی کار خود را رها می کند و دست به سرقت از انبار این فروشگاه ها می زند، لذا با شناسایی این فرد، متهم دستگیر و در بازرسی از محل زندگی او مقادیر زیادی البسه سرقتی کشف شد.

سرهنگ بوستانی گفت: در این عملیات همچنین با بررسی تصاویر ضبط شده از طریق دوربین های مداربسته چهره سارق حرفه ای که به انبار مغازه ها دستبرد می زد شناسایی و این متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مشهد افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳۲ ساله که دارای ۵ فقره سابقه کیفری است مقادیری لوازم خانگی مسروقه کشف شد و تحقیقات ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
آموزش ترفندهای کاربردی - ترفند حرفه ای برای کار های آشپزخانه در چند دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زندانی كردن كودكان، ترفند دزدان حرفه ای



 

زندانی كردن كودكان، ترفند دزدان حرفه ای

 

۳ سارق حرفه ای كه در غیاب صاحبخانه ها، به منازل آنها رفته و با معرفی خود به عنوان دوست و آشنای خانوادگی، با بستن دست و پای كودكان اموال را سرقت می كردند، تحت تعقیب پلیس آگاهی قزوین قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم» چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان قزوین از سرقت اموال خانه اش توسط ۳ سارق خبر داد.

شاكی در تشریح ماجرا به پلیس گفت: روز حادثه من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم و پسر ۸ ساله مان در خانه تنها ماند.

وقتی به خانه بازگشتیم، خبری از پسرمان نبود و پس از جستجو او را با دست و پای بسته در انباری خانه یافتیم.

شاكی اضافه كرد: در گفت و گو با پسرمان متوجه شدیم ۳ مرد وارد خانه مان شده و با زندانی كردن او، مقداری پول، یك دست كت و شلوار، مقادیری طلا و یك دستگاه دوربین فیلمبرداری را سرقت كرده اند.

زندانی كردن كودكان برای سرقت از منازل

ماموران با تشكیل پرونده ای در این ارتباط تحقیقات خود را آغاز كردند.

در ادامه معلوم شد روز حادثه در غیاب شاكی و همسرش مردی ناشناس با خانه آنها تماس گرفته و در صحبت با پسر خانواده خود را دوست پدرش معرفی و از او خواسته است در را باز كند تا برخی اموال را برای تعمیر به مغازه اش انتقال دهد.

پسر خردسال نیز وقتی در خانه را باز كرده، ۳ مرد چاقو به دست وارد محل شده و با بستن دست و پایش، او را در انباری زندانی كرده اند.

با اطلاعات به دست آمده، چهره نگاری رایانه ای از ۳ سارق چاقو به دست صورت گرفت و جستجوها ادامه یافت تا این كه ۲ شهروند دیگر نیز با حضور در مركز پلیس شكایت های مشابهی ارائه كردند.

در بررسی این پرونده ها معلوم شد تصاویر رایانه ای از متهمان فراری با هم مطابقت دارد.

ماموران به جستجوی گسترده خود برای دستگیری سارقان فراری ادامه می دهند.... / گزارش : جام جم آنلاین