اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

کارت هوشمند شیر رونمایی شد



اخبار,اخباراجتماعی , کارت هوشمند شیر

پس از موفقیت در مرحله آزمایشی اجرای طرح کارت هوشمند شیر که با هدف ساماندهی تهیه و توزیع شیر در سه شهرستان فارس اجرایی شده بود، این طرح به‌شکل رسمی با حضور وزیر جهادکشاورزی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در منطقه فارس، در حاشیه جلسه وزیر جهادکشاورزی با تشکل‌ها و فعالان حوزه کشاورزی استان فارس، از کارت هوشمند شیر رونمایی شد تا این طرح در سراسر استان فارس و پس از آن در کشور اجرایی شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: این طرح با هدف شناسایی دامداران صنعتی و سنتی و دست‌یابی به اطلاعات مکانی واحدها، شناسایی دقیق مناطق واقعی تولید شیر، دست‌یابی به اطلاعات دقیق و لحظه‌ای تولید شیر و آمار دام، برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی این بخش، تجزیه و تحلیل داده‌های اطلاعاتی با هدف برنامه‌ریزی‌های کلان مدیریتی، تخصیص عادلانه‌تر نهاده‌های دامی و جلوگیری از به هدر رفتن وقت و سرمایه همچنین مکانیزه کردن تمام امور مربوط به شیر و دام، اجرای شد.

محمدمهدی قاسمی گفت: این طرح سال گذشته در سه شهرستان شیراز، مرودشت و سپیدان به شکل پایلوت اجرا شد که موفقیت آمیز بوده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: هم‌اینک در استان فارس 7 هزار و 900 تولید کننده، 84 مرکز جمع‌آوری، 122 حمل کننده و 19 کارخانه شیر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که با استانی شدن برنامه، این تعداد به مراتب افزایش خواهد یافت.


 اخباراجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
رونمایی سامانه کارت هوشمند شیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از تنها ساعت هوشمند سیم‌کارت خورLTE / عکس



 ال جی از تنها ساعت هوشمند مجهز به سیم‌کارت نسل چهارم جهان پرده‌برداری کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ساعت موسوم به LG Watch Urbane 2nd Edition هم با گوشی و هم بدون گوشی هوشمند کار می‌کند و با پشتیبانی از نسل و سوم و چهارم موبایل هر نوع زنگ خوردنی را بدون گوشی و یا با گوشی پاسخ می‌دهد. همچنین از طریق وای فای و بلوتوث با گوشی هوشمند اندرویدی اتصال برقرار می‌کند.

البته این تنها ساعت سیم‌کارت خور نیست چراکه سامسونگ گی یر 2 و اس2 نیز چنین قابلیتی دارد اما ال جی از شبکه نسل چهار و سه پشتیبانی می‌کند که این ساعت را منحصربه‌فرد می‌کند.

سایر ویژگی‌های فنی این ساعت به شرح زیر است:
نمایشگر 1.38 اینچی از نوع P-OLED / پردازنده اسنپ دراگون 400 با سرعت 1.2 گیگاهرتز / 4 گیگ حافظه داخلی / سیستم‌عامل اندروید / اتصالات وای فای، بلوتوث، نسل سوم 3G و نسل چهارم 4G / رزولوشن 480 در 480 پیکسل / 348 پیکسل در هر اینچ / 768 مگابایت رم(حافظه موقت) / باطری 570 میلی‌آمپری(ساعت اپل 250 میلی‌آمپر است) / ضخامت 14.2 میلی‌متری (در مقایسه با مدل قبلی به دلیل باطری حجیم‌تر ضخامت بیشتری پیداکرده است)

این ساعت به زودی در کره جنوبی عرضه می‌شود. از قیمت و عرضه جهانی هنوز خبری نیست.

اخبار,اخبار تکنولوژی, ساعت هوشمند


 اخبار تکنولوژی - خبرانلاین