اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چهار کشته و زخمی در تصادف دو آمبولانس


رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه آمبولانس امدادی در محور زاهدان به خاش یك امدادگر كشته و سه نفر زخمی شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی زاهدان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه آمبولانس امدادی در محور زاهدان به خاش یك امدادگر كشته و سه نفر زخمی شدند.

دكتر فریبز راشدی اظهار داشت: عصر امروز دو دستگاه آمبولانس حامل بیمار، این مركز كه در حین ماموریت بودند در كیلومتر ۷۰ محور زاهدان به خاش در محدوده بخش كورین با هم برخورد کردند.

تصادف دو آمبولانس در خاش

وی افزود: بر اثر این حادثه یكی از امدادگران به نام حسین میر جان خود را از دست داد و سه زخمی دیگر نیز با تلاش نیروی های امدادی به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) ‌زاهدان اعزام شدند.

راشدی با اشاره به حال زخمی ها گفت: حال یكی از زخمی ها وخیم است و اكنون به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد و حال دو زخمی دیگر مساعد است.

تردد در محور ۱۸۷ كیلومتری زاهدان - خاش به صورت دو طرفه انجام می شود.


ویدیو مرتبط :
115 کشته و زخمی در یک تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصادف آمبولانس قبل از امدادرسانی با 7 کشته و زخمی



اخبار حوادث - تصادف آمبولانس قبل از امدادرسانی با 7 کشته و زخمی

تصادف یک دستگاه آمبولانس اورژانس و پژو دو کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مهر،سرهنگ علیرضا امینی در این باره گفت: در پی وقوع مصدومیت یک موتورسوار در یکی از روستاهای طبس و تماس با اورژانس آمبولانس اورژانس 115 "ده ‌محمد طبس" به محل این سانحه اعزام شد که در طول راه در کیلومتر 45 محور "طبس - ده‌ محمد" با یک دستگاه خودروی سواری پژو برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این سانحه هفت تن مصدوم شدند که پس از اعزام به بیمارستان طبس ، دو نفر بر اثر شدت جراحات فوت کردند.

به گفته فرمانده پلیس راه استان خراسان جنوبی علت وقوع سانحه ، انحراف به چپ خودروی پژو اعلام شد.
اخبار حوادث - مهر