اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چندش ترین لباس دنیا +عکس



اخبار گوناگون - چندش ترین لباس دنیا +عکس

دو هنرمند انگلیسی برای اعتراض به عکس های سلفی یک لباس از پوست مرغ درست کرده اند که شاید چندش ترین لباس دنیا باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، موج گسترده عکس های سلفی این روزها تمام دنیا را فراگرفته است و هر روز میلیون ها تصویر به همین صورت گرفته می شود و شاید صدها هزار عدد از آن ها نیز در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می شود. برخی افراد و جامعه شناسان این موج را خوب نمی دانند و به شکل های گوناگون به آن اعتراض می کنند.

دو هنرمند انگلیسی برای اعتراض به عکس های سلفی یک لباس از پوست مرغ درست کرده اند که شاید چندش ترین لباس دنیا باشد. تمام قسمت های این لباس از پوست مرغ خام است و حتی یک ماسک وحشتناک هم دارد.

اخبار,اخبار گوناگون ,چندش ترین لباس دنیا

 
این هنرمندان با پوشیدن این لباس به محل های معروف در لندن می روند و سعی می کنند مانع گرفتن عکس های سلفی شوند. بسیاری با دیدن لباس ترسیده و پا به فرار می گذارند و افرادی هم که ترسی ندارند نمی توانند با بودن مردی با این شکل در کادر دوربین عکاسی کنند.

ویکتور ایوانوف و لوییس جی در مورد این کار خود می گویند: عکس های سلفی ذهن همه مردم دنیا را پر کرده است، به نظر می رسد اگر همه دنیا از بین برود و تبدیل به خاکستر شود بازهم مردم به دنبال عکس گرفتن با خاکستر زمین هستند.

این هنرمند نام لباس عجیب خود را FLESH به معنای گوشت گذاشته اند. همچنین آن ها گفته اند درست کردن این لباس اصلا آسان نیست و نیاز به ساعت ها زمان و دقت دارد. 

 

اخبار,اخبار گوناگون ,چندش ترین لباس دنیا

 اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
چندش ترین لباس دنیا از پوست مرغ!...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چندش آورترین مارمولک دنیا +عکس



مارمولک "نامیبیا" یکی از انواع جالب این موجود است که کارهای بسیار جالبی انجام می دهد و محل اصلی زندگی آن در صحرای نامیبیا است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، مارمولک ها موجودات جالبی هستند که بسیاری از انسان ها از آن می ترسند و دوست ندارند نزدیک آن شوند. مارمولک ها گونه های متفاوتی دارند که هر کدام در نوع خود بسیار جالب هستند.
مارمولک "نامیبیا" یکی از انواع جالب این موجود است که کارهای بسیار جالبی انجام می دهد و محل اصلی زندگی آن در صحرای نامیبیا است. این صحرا یکی از گرم ترین ها است که دمای آن حداقل 45 درجه است.

 چندش آورترین مارمولک دنیا

 در صحرایی که بسیاری از روزها سال دمای بالا دارد، آب نیز بسیار سخت پیدا می شود و تنها موجوداتی در آن زنده می مانند که بتوانند به نوعی آب مورد نیاز بدنشان را تامین کنند که این مارمولک یکی از آن هاست.
مارمولک "نامیبیا" حرکت بسیار جالبی برای تامین آب بدنش انجام می دهد. او از آب چشمانش برای تامین آب بدنش استفاده می کند. برای اینکار او نیاز به یک زبان بلند و چسبان دارد تا تمام آب را از روی چشمان جمع کند.

  چندش آورترین مارمولک دنیا

 این مارمولک با دست و پای خاصی که دارد خیلی راحت روی شن ها قدم می زند و هر وقت تشنه شود سریع از چشمانش استفاده می کند و به ادامه راه خود می رود.
حرکت عجیب این مارمولک باعث شده است تا به او لقب چندش ترین مارمولک دنیا را بدهند. این مارمولک به ندرت در صحراهای نامیبیا دیده می شوند چرا که تقریبا نادر هستند.

 چندش آورترین مارمولک دنیا

  چندش آورترین مارمولک دنیا

 منبع:yjc.ir