اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرخ‌گوشت دست کودک ۲ ساله را بلعید



 

 

باز هم به دلیل بی‌احتیاطی والدین، دست یک دختربچه دو ساله اهوازی در چرخ‌گوشت فرو رفت.

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، پس از وقوع حادثه، این دختربچه به اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز منتقل شد و پس از اعلام مسئولان بیمارستان، ماموران آتش‌نشانی به سرعت به محل اعزام شدند.

 

 

به گزارش ایسنا، ماموران امداد و نجات پس از حضور در محل مشاهده کردند که دست این کودک بین دنده‌های چرخ‌گوشت گیر کرده و در نهایت پس از ۲۰ دقیقه تلاش و برش دادن چرخ‌گوشت، دست کودک رها شد.

 

 

با توجه به سرعت عمل تیم امداد و نجات آتش‌نشانی و پزشکان بیمارستان، دست کودک به سرعت تحت درمان قرار گرفت و خوشبختانه آسیب چندانی به انگشتان وی وارد نشد.... / آفتاب

 



ویدیو مرتبط :
خطر گیر کردن دست کودکان در چرخ گوشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرخ گوشت دست یک کودک را بلعید! + عکس


غفلت والدین هنگام استفاده از چرخ گوشت موجب آسیب‌دیدگی دست دختر یكساله شد.

ایسنا / مهر : غفلت والدین هنگام استفاده از چرخ گوشت موجب آسیب‌دیدگی دست دختر یكساله شد.

مصطفی منصوری فرمانده نجاتگران در تشریح این خبربا بیان اینكه نجاتگران گروه‌های نجات 1 و 14 آتش‌نشانی عصر روزگذشته با دریافت گزارشی ازستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران مبنی بر خارج‌کردن دست کودک از چرخ گوشت به بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) اعزام شدند.

 نجاتگران در اتاق عمل بیمارستان و با همکاری پزشکان برای مداوای دست این کودک یک ساله با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات و برش بدنه چرخ گوشت توانستند دست این طفل یكساله را که به شدت آسیب دیده بود از درون چرخ گوشت بیرون آورند.


وی با بیان اینكه آتش‌نشانان پس از بازکردن قسمت فلزی چرخ گوشت با انگشتان قطع شده دست دختربچه یک ساله روبرو شدند، افزود: ناآگاهی والدین از امکان آسیب‌رساندن چرخ گوشت و سهل‌انگاری آنها علت رخداد این حادثه بوده است.