اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

چرا رهبر کره شمالی عکس های خندان می گیرد (+عکس)



اخبار بین الملل - چرا رهبر کره شمالی عکس های خندان می گیرد (+عکس)

در شرح تصاویر رهبر کره شمالی غالبا نوشته می شود: او در حال خندیدن به یک جوک یا شوخی بامزه با اطرافیان خود است.

این روزها تصاویر "کیم جونگ اون " رهبر کره شمالی در رسانه های این کشور زیاد منتشر می شود و در همه این تصاویر رهبر کره در حال خندیدن است.

در شرح تصاویر رهبر کره شمالی غالبا نوشته می شود: او در حال خندیدن به یک جوک یا شوخی بامزه با اطرافیان خود است.

این در حالی است که " کیم جونگ ایل" رهبر سابق کره شمالی و پدر رهبر فعلی همواره تصویری جدی در عکس ها داشت و بسیار کمتر از کیم پسر عکس می انداخت.

با توجه به تازه کار بودن رهبر جدید کره شمالی گمان ناظران بر این است که حکومت کره شمالی با استفاده از این قبیل تصاویر خندان از رهبرکره می خواهد برای رهبر جوان و 30 ساله محبوبیت ایجاد کند تا پایه های قدرت و مشروعیت او روز به روز محکم تر گردد.

تصویر زیر که آخرین تصویر منتشره از رهبر کره شمالی در خبرگزاری رسمی این کشور است، او را در بازدید از جزیره "سوک" در حومه شهر پیونگ یانگ نشان می دهد. آن گونه که خبرگزاری و روزنامه  رسمی کره شمالی اعلام کرده است، کیم جونگ اون در این بازدید به طور رسمی طرح ساخت یک مرکز عملی و فناوری را در این جزیره کلنگ زده است  و البته در حال خندیدن به یک شوخی بامزه با اطرافیان است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,رهبر کره شمالی

 اخبار بین الملل - عصر ایران

 


ویدیو مرتبط :
عکس خاتمی احمدی نژاد و رهبر در سریال کره ای پینوکیو (خی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رهبر جدید کره شمالی کیست ؟ + عکس


کیم جونگ اون (رهبر جدید کره شمالی) جانشین مردی می شود که به مرد هسته ای شهرت یافته بود.