اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیچیده ترین خودروی آینده +عکس



پیچیده ترین خودروی آینده +عکس

"TET" خودرویی است که به تازگی از آن در یک جلسه با حضور اعضای بنز رونمایی شده است.

مرسدس بنز شرکتی که هر بار یک طرح را ارائه می کند همه را در یک شوک خاصی فرو می برد. خودروهای این شرکت همه آینده بینانه و متفاوت هستند."TET" خودرویی است که به تازگی از آن در یک جلسه با حضور اعضای بنز رونمایی شده است. این شرکت رسما اعلام کرده است که این دل تحت لیسانس آن ها خواهد بود و مهرتاییدی بر روی این خودرو کوبیده است.

مرسدس بنز,خودرو TET

از بدنه اگر شروع کنیم می بینیم که خودرو با دیگر طرح های ارائه شده برای آینده حمل و نقل بسیار پیچیده تر است. همچنین این خودرو می تواند کابرد شخصی اش را به ناگهان تبدیل به یک خودرو عمومی کند.
قابلیت جابه جایی در بیشتر بخش های "TET" دیده می شودبه طوری که با حرکت کردن یک سقف تمام سیستم آن عوض شده و تبدیل به یک اتوبوس یا تاکسی می شود.

مرسدس بنز,خودرو TET

در این خودرو از بهترین و به روزترین سیستم ها استفاده خواهد شد. سیستم هدایت خودکار و قابلیت های حرکت بدون راننده از مهمترین دلایل استفاده از این مدل است.
صندلی آن از بهترین جنس ساخته شده است، همچنین وجود میز و صندلی های اداری باعث شده است این بخش به یک اداره نیز تبدیل شود و این نشان از کاربرد درست  از فضاهای بی مصرف خودرو است.
هنوز زمان دقیق حضور این خودرو در خیابان ها مشخص نشده است حدودی که بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند این خودرو برای سال های 2035 یا 2040 اماده خواهد شد.

مرسدس بنز,خودرو TET

مرسدس بنز,خودرو TET

مرسدس بنز,خودرو TET

  منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
ماجرای پیچیده آینده منطقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هوشمندترین خودروی آینده +عکس



به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بسیاری از ما می دانیم که آینده خودروهای دنیا بسیار متفاوت تر از آنچه این روزها می بینیم خواهد بود و خودروها بسیار هوشمند میشوند.

خودروسازان نیز برای اینکه ما به این هدف خودمان برسیم همه تلاش خودشان را می کنند تا خودروهایی ماورایی و بسیار هوشمند را طراحی کنند.

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند
"چارلز راتری" یکی از این طراحان است که به تازگی خودروی جالبی را رونمایی کرده است. این خودرو که "Autonomo" نام دارد قرار است تا سال 2030 وارد خیابان ها شود.

طراحی بدنه این خودرو بسیار حالب است، طول آن کوتاه و همچنین پهنای آن نیز کمتر از یک متر است. این طراحی باعث می شود تا خودرو فضای کوچکی داشته باشد که تنها دو نفر تونایی نشستن در آن دارند.

این خودرو دارای سیستم های بسیار هوشمند کنترلی است که امنیت فوق العاده ای را به آن می بخشد. موتور این خودرو از نوع الکتریکی و بسیار باصرفه است.

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند
طراح آن می گوید این خودرو می تواند به خودروی قالب خیابان ها تبدیل شود و باتوجه به اندازه آن حرکت دسته ای از آن ها مانند حرکت ماهی ها در آب می ماند.

در اطراف این خودرو دوربین های پیشرفته ای کار می شود که فاصله را اندازه گیری میکند. هنگامی که تعداد زیادی خودرو در خیابن باشند همه آن ها در کنار هم با فاصله 20 سانتی متری قرار میگیرند تا فضای بیهوده در خیابان وجود نداشته باشد.

این خودرو همانطور که مشخص است می تواند ایده بسیار خوبی برای آینده ای باشد که جمعیت به مراتب در آن بیشتر است و البته نیاز به خودروهای بیشتری نیز احساس می شود..... / yjc.ir

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند

تصاویر خودروی هوشمند , خودرو هوشمند