اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرمرد عاشق پیشه دختر جوان را با 21 ضربه چاقو کشت+تصاویر



مردی به علت کشتن نامزدش با 21 ضربه چاقو، به حبس ابد محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای آبود به جرم قتل نامزدش اگنس در محله پرث‌شایر ادینبرو به حبس ابد محکوم شد.

قاتل 57 ساله پس از بازگشت اگنس از محل کارش به اسکاتلند به او حمله کرد . او پس از رسیدن به اسکاتلند به خانه‌اش رفت تا وسایلش را جمع کند اما قاتل به طور وحشیانه به او حمله کرد.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز


به گزارش میرر نیوز، اگنس در حالی که خونین و مالین بود به سمت حیاط پشتی فرار کرد. اما او به دنبال اگنس دوید و حتی بعد از چاقو زدن، به او رحم نکرد و از پشت او را گرفت و ضربه نهایی را وارد کرد. قاتل سعی کرد با خودزنی خود با همان چاقو قانون را فریب دهد که هر دو آن‌ها به هم حمله کردند. در نهایت او چاقو را زیر اگنس گذاشت که نشان دهد او به طور اتفاقی روی چاقو افتاده‌است.

با شنیدن صدای داد و فریاد، همسایگان به پشت پنجره آمدند و شاهد ماجرا شدند. درنتیجه ادعا و نقشه او که می‌گفت در ابتدا اگنس به او حمله‌ور شده است نقش بر آب شد.

اخبار,اخبار حوادث  , حوادث روز


یکی از همسایگان که شاهد عینی ماجرا بود و در دادگاه هم شهادت داد، در حالی که کاملا منقلب شده‌بود، گفت: من اگنس را دیدم که تمام بدنش پر خون بود و به سمت حیاط دوید، در همان لحظه قاتل او را گرفت و با یک ضربه کاری به او حمله کرد. بعد او خود را با چاقو زد و بعد چاقو را تمیز کرد و زیر اگنس گذاشت.

گفتنی است،دادگاه قاتل را به حبس ابد محکوم کرد.

 

 اخبار  حوادث   - باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
قتل فجیع دختر جوان با چاقو..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری جوان عاشق‌پیشه كه دختر مورد علاقه‌ و دوستش را ربود



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دستگیری جوان عاشق‌پیشه كه دختر مورد علاقه‌ و دوستش را ربود

رییس پلیس آگاهی استان ایلام از دستگیری پسر جوان كه از پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه‌اش، وی و پسری كه با او در ارتباط بود را ربود، خبرداد.

ایسنا:  سرهنگ علیرضا گوهری در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت خانواده‌ای مبنی بر ربوده‌شدن دختر جوانشان، پرونده‌ای تحت‌عنوان آدم‌ربایی پیش روی ماموران انتظامی شهرستان ایلام گشوده شد.

 

وی با بیان اینكه ماموران در تحقیقات اولیه و بر اساس اظهارات خانواده (آزیتا) دریافتند كه این دختر دانشجو در حالی كه با چند تن از دوستانش به پارك «كودك» ایلام رفته بود از سوی سرنشین یك دستگاه پژو 206 ربوده شده است، گفت: كارآگاهان پلیس پس از كشف این سرنخ دریافتند كه سالهاست جوانی 26 ساله و بیكار به نام «میلاد» به این دخترعلاقمند است و بارها از آزیتا خواستگاری كرده است اما خانواده آزیتا به خواستگاری او جواب رد داده‌ بودند.

 

رییس پلیس آگاهی ایلام افزود: كارآگاهان پلیس پس از تحقیقات فراوان از خانواده «میلاد» دریافتند كه این پسر جوان آزیتا و پسر دیگری به نام «حسین» را در منزل عمویش پنهان كرده است كه ماموران با انجام عملیاتی پلیسی هر دو تن را آزاد كردند اما میلاد قبل از حضور پلیس از محل متواری شد.

 

گوهری با بیان اینكه در ادامه كارآگاهان با انجام صحبت با خانواده میلاد، توانستند وی را متقاعد كنند كه خود را به پلیس معرفی كند گفت: میلاد ضمن اعتراف به آدم‌ربایی عنوان كرد كه حدود پنج سال پیش با آزیتا آشنا شده و با او رابطه دوستی داشتم و حتی بارها به خواستگاری‌اش رفتم اما هر بار از خانواده این دختر جواب رد شنیدم.

 

وی افزود: متهم در ادامه اعترافات خود عنوان كرد كه چند روز قبل از ربودن آزیتا با وی تماس تلفنی داشته كه منجر به درگیری لفظی شد و در این میان متوجه شدم كه او با فرد دیگری به نام «حسین» رابطه دوستی برقرار كرده است. بنابراین با نقشه‌ای با وی طرح‌دوستی ریخته و روز حادثه از میان صحبت‌های حسین متوجه شدم كه آزیتا با دوستانش به پارك رفته است. سپس سوار خودروی «حسین» شده و با زور قصد ربودن آزیتا را داشتم كه او مقاومت كرد و من مجبور شدم چندین ضربه به سر آزیتا زده و او را به داخل خودرو منتقل كنم.

گوهری با بیان اینكه متهم قصد به قتل رساندن حسین و آزیتا را در منزل عمویش داشت گفت: این متهم با وساطت و با پا درمیانی پدرش از كار خود پشیمان و خود را به پلیس معرفی كرد.

وی در پایان افزود: هر دو ربوده شده در سلامت كامل به خانواده‌هایشان بازگردانده شدند و پیگیری در مورد این پرونده ادامه دارد./ایسنا