اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیرزن ۹۸ ساله سوئدی زنده شد



 

پیرزن ۹۸ ساله سوئدی زنده شد

 

یك پیرزن ۹۸ ساله سوئدی دریافت كه اداره محاسبات مالیاتی سوئد به اشتباه او را مرده قلمداد كرده و خدمات خود به او و پسرش را قطع كرده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مركز اطلاع رسانی سوئد "The local "،پزشكی در منطقه "ترولهاتان "واقع در غرب سوئد پس از مطالعه پرونده شوهر مرحوم این پیرزن سوئدی ،اشتباهاً مرگ همسر او را تایید كرده و دردسرهای زیادی برای وی ایجاد كرده است.

 

همین مسئله منجر به ثبت مرگ این پیرزن سوئدی در سیستم مالیاتی و خدمات رسانی سوئد شده و او از خدمات رفاهی مربوطه محروم شده است. این پیرزن سوئدی در نامه ای به مركز سلامت و ساماندهی مراقبت های بهداشتی سوئد نوشته است: مرگ من در تاریخ ۱۲آوریل سال ۲۰۱۲ به اشتباه به ثبت رسیده است.آنها مشخصات و اسناد من و همسرم را اشتباه گرفته اند .باید به جای مرگ من مرگ همسرم ثبت شود.

 

این پیرزن سوئدی با همكاری پسرش تاكنون زمان زیادی را صرف اثبات زنده بودن خود و خطای صورت گرفته كرده است و هنوز هم به این تلاش خود ادامه می دهد. هنوز حساب های مالی این پیرزن نیز ثبت دوباره نشده و او همچنان باید به نگارش نامه های خود برای حل این مسئله نادر ادامه دهد.

 

این پیرزن سوئدی در قسمتی از نامه خود خواستار ابطال جواز و اعتبار پزشك سهل انگار همسرش شده است و همچنین به علت فشارهای وارد شده به لحاظ روحی و جسمی خواستار غرامت شده است.


ویدیو مرتبط :
عجوبه بدمینتون ۱۶ ساله سوئدی قسمت دوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت یک زوج جوان چینی به جرم زنده به گور کردن یک پیرزن 68 ساله !



بازداشت یک زوج جوان چینی به جرم زنده به گور کردن یک پیرزن 68 ساله !به گزارش پرداد به نقل مگ فور: پلیس چین یک زوج جوان را به جرم زنده به گور کردن یک پیرزن 68 ساله دستگیر کرد.

 

زنده به گور کردن یک پیرزن

 

این زوج چینی نیمه شب با این پیرزن تصادف میکنند و چون تصور میکنند وی مرده است او را کنار جاده دفن میکنند.

 

یک شاهد میگوید: ابتدا صدای گریه شنیده است و سپس پیرزن را دیده است که کنار ماشین افتاده است و سپس این زن و مرد بدن پیر زن را سوار ماشین کرده اند و داخل حاشیه کنار جاده شده اند. این شاهد با دین این ماجرا سریعا با پلیس تماس گرفت.

 

آنها از ترس اینکه به خاطر رانندگی در حال مستی دستگیر شوند بعد از تصادف بدن زن را که تصور میکردند مرده است کنار جاده برده و دفن کرده اند.

 

هنگامیکه پلیس این زن را پیدا کرد وی هنوز زنده بود اما با رساندن وی به بیمارستان او جان باخت./ گروه خبری پرداد