اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام عجیب دستگاه‌های خودپرداز در یونان/عکس



دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها در شهر آتن یونان مدت زیادی است که پیغام "سرویس به زودی فعال می‌شود" را به مشتریان خود نشان می‌دهند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار اقتصادی- خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
دستگاه خودپرداز آب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش پیام صادقیان به انتشار متنی عجیب در صفحه اجتماعی منتسب به وی+ عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان

 

اخبار ورزشی - واکنش پیام صادقیان به انتشار متنی عجیب در صفحه اجتماعی منتسب به وی+ عکس

پیام صادقیان و متنی جنجالی در صفحه فیسبوکی به نام او . صفحه ای که البته خودش می گوید اطلاعی از آن ندارد.

به گزارش جام نیوز؛ یک پیام نسبتا تند بعد از محرومیت 3 ماهه برای ستاره پرسپولیس ، می توانست گره کور کار این ستاره عصبی را پیچیده تر کند اما او پیشتر هم گفته بود صفحه فیسبوک ندارد و باری دیگر این حرف را تکرار می کند.

پیام پیشتر یکبار وقتی از تیم ملی دور ماند متنی شبیه به این را در صفحه اینستاگرامش نوشته بود. متنی با این مضمون درباره آنهایی که می خواهند فوتبالش را نابود کنند. ستاره عصبی این روزهای لیگ اما  در این باره به یکی از دوستانش می گوید:« من فیسبوک ندارم. تنها صفحه ای که دارم در اینستاگرام است.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,پیام صادقیان


پیام که به دلیل اعتراض به داور در بازی با فولاد از زمین اخراج شده بود برای لمس بدن داور با محرومیتی سه ماهه روبرو شده است. محرومیتی که شاید تمام نیم فصل اول بازی های لیگ را از او بگیرد و در ازایش از سوی باشگاهش هم جریمه ای 100 میلیون تومانی شده است.

 

صادقیان سال قبل هم برای حاشیه های اینچنینی اش چند بار محروم شد. پیام که یکی از دلایل دور شدنش از بازی های جام جهانی را همین شلوغ کاری ها و بی توجهی به تمرینات می دانستند ، با این محرومیت احتمالاباید امید داشته باشد که نلو وینگادا رویش حسابی ویژه باز کند برای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی . مربی پرتغالی البته پیشتر گفته بود برای این بازی ها از صادقیان استفاده می کند.
اخبار ورزشی - جام نیوز