اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیام سازمان نظام پزشکی در پی فاجعه منا


سازمان نظام پزشکی کل کشور در پی حادثه منا پیامی را صادر کرد.

خبرگزاری مهر: در متن پیام سازمان نظام پزشکی کشور آمده است: در آستانه بزرگترین عید مسلمانان عید اضحی جمعی از زایران مظلوم که برای ادای فریضه ی بزرگ حج با خلوص نیت عازم حرم امن الهی شده بودند با بی تدبیری و بی کفایتی مسءولان سعودی در قربانگاه منا قربانی شدندو خانواده هایی که آغوش خود را برای بازگشت حاجیان آماده می کردند لباس عزا بر تن کردند و ملت های مسلمان جهان را داغدار نمودند.

حجاج بیت الله الحرام با اعتقاد به امن بودن حریم خانه خدا عزم عبادت در سرزمین وحی کردند اما بی گناه به دست جهل مدیریتی سردمداران نفاق که امروز عامل فجایع ظالمانه در سایر بلاد اسلامی هستند به سوی معبود پرکشیدند تا بار دیگرصدای مظلوم و مظلومیت در جهان طنین انداز شود.

سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی همان طور که پیش از این نیز به نمایندگی از جامعه بزرگ پزشکی کشور در درمان و کاهش آلام دردمندان این حادثه وحشتناک اعلام آمادگی کرده بود اکنون با قلبی آکنده از اندوه ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ از دست رفتگان و عموم ملت شریف ایران و آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ حج مقبول و سعی مشکور و حشر با شهدای والامقام را برای حجاج درگذشته مسالت می نماید.


ویدیو مرتبط :
صحبت های وزیر بهداشت در منا در پی فاجعه دلخراش منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ صالحی به پیام تسلیت عضو کمیته اجرایی ساف در پی فاجعه منا



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,علی اکبر صالحی

دکتر احمد مجدلانی، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین(ساف)، طی پیامی مراتب همدلی و تاسف خود و دولت فلسطین را نسبت به فاجعه غمبار منا، به دکتر علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد.

 متن کامل این پیام و پاسخ صالحی بدین شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای علی اکبر صالحی حفظه الله
معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران
رئیس سازمان انرژی اتمی
با درود عطرآگین،
در هاله‌ای از غم و اندوه، خبر درگذشت حجاج ایرانی در حادثه ازدحام منا را که طی برگزاری شعائر حج اتفاق افتاد، دریافت نمودیم.

اینجانب اصالتا از طرف خود و نیابتا از طرف رهبری فلسطین و در رأس آن برادر محمود عباس، رئیس دولت فلسطین و رئیس کمیته اجرائی سازمان آزادیبخش فلسطین، صمیمانه ترین مراتب همدردی و تسلیت را از طریق جنابعالی به محضر مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای و رئیس جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای حسن روحانی و حکومت و ملت برادر ایران و خانواده های قربانیان تقدیم می نمایم.

از خداوند متعال مسئلت داریم که درگذشتگان را در کنف رحمت خود قرار داده و بهشت برین را جایگاه آنان نماید.

با تقدیر و احترامات فائقه
برادر شما
دکتر احمد مجدلانی
عضو کمیته اجرائی سازمان آزادیبخش فلسطین
رام الله

 

 


برادر ارجمند، جناب آقای دکتر احمد مجدلانی
عضو محترم کمیته اجرائی سازمان آزادیبخش فلسطین
سلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
نامه همدردی جنابعالی را به مناسبت فاجعه دلخراش شهادت جمعی از حجاج ایرانی در سرزمین وحی دریافت نمودم. ضمن سپاس و قدردانی از احساسات برادرانه شما که در واقع جلوه‌ای از احساسات برادری و مودت متقابل دو ملت برادر ایران و فلسطین می‌باشد، از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم که به برکت خون پاک این شهیدان والامقام، شر ظالمان و مستکبران به ویژه رژیم ستمگر و غاصب صهیونیستی را از سر امت اسلامی بویژه ملت فلسطین کوتاه نموده و مبارزان آزادی آن سرزمین مقدس را در تداوم بخشیدن به مبارزه با اشغالگران تا طلوع صبح آزادی موفق و پیروز بدارد.

توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران را در سازمان آزادیبخش فلسطین از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.

برادر شما
دکترعلی اکبر صالحی
معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
 

 اخبار  سیاست  خارجی  - ایسنا