اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پیامک بازی فرزند، مادر را به کام مرگ برد



رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یکدستگاه خودروی پراید در جاده همدان - رزن یک نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

سرهنگ مهدی شاکری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکدستگاه خودروی سواری پراید از مبداء کرج به مقصد همدان در حال تردد بود که جاده همدان - رزن وازگون شد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی دو نفر مجروح و یک زن 65 ساله نیز به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: طبق نظر کارشناسان سوانح پلیس راه علت بروز این سانحه رانندگی بی توجهی به جلو از سوی راننده پراید بوده است.

رئیس پلیس راه استان همدان توضیح داد: پیامک بازی فرزند هنگام رانندگی موجب واژگونی خودروی پراید شده و این اقدام وی باعث مرگ مادرش شد.

سرهنگ شاکری اضافه کرد: بی توجهی راننده این خودرو به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب داغدار شدن این خانواده در ایام نوروز شد.

وی بیان کرد: 48 درصد از سوانح جاده این استان به علت بی توجهی راننده به مسیر مقابل رخ داده و پس از ان شایع ترین تخلف سرعت غیر مجاز بوده است.

طبق آخرین خبر منتشره از زمان آغاز طرح نوروزی پلیس 16 نفر در سوانح جاده ای این استان جان باخته و 92 نفر نیز مجروح شدند.

طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند آغاز شده و 75 تیم خودرویی پلیس راه همدان در این طرح برقراری امنیت ترافیکی در جاده ها را عهده دار هستند.

 

 اخبار حوادث -  ایرنا  


ویدیو مرتبط :
بی احتیاطی ۵ نفر را به کام مرگ برد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش مادر برای نجات فرزند از مرگ بی نتیجه ماند



تلاش مادر برای نجات فرزند از مرگ بی نتیجه ماند

تلاش یک مادر برای نجات فرزندش که اقدام به خودکشی کرده بود، بی نتیجه ماند و جوان ۲۲ساله جان سپرد. 

به گزارش خراسان، اواخر شب سه شنبه گذشته جوان ۲۲ساله ای به همراه مادرش مهمان یکی از بستگانشان بود که ناگهان این جوان با مادرش به مشاجره پرداخت و راهی منزلشان شد. هنوز حدود ۱۰دقیقه از این ماجرا نگذشته بود که مادر نیز نگران به سمت منزل حرکت کرد اما وقتی وارد خانه شد با پیکر بی جان فرزندش در حالی رو به رو شد که او خود را با استفاده از یک رشته روسری حلق آویز کرده بود.

مادر نگران با بستگانش تماس گرفت و آن ها پیکر این جوان را به بیمارستان رساندند اما پزشکان با معاینه وی اعلام کردند که او علایم حیاتی ندارد و جان خود را از دست داده است. بدین ترتیب تلاش مادر برای نجات فرزندش بی نتیجه ماند. 

این گزارش حاکی است: با اعلام ماجرای مرگ این جوان به قاضی ویژه قتل عمد، دقایقی بعد قاضی موحدی راد عازم بیمارستان شد و به تحقیق در این باره پرداخت. 

بررسی ها نشان داد: جوان یاد شده قبلا نیز اقدام به خودکشی کرده است و آثار قدیمی خودزنی روی ساعد دست چپ وی نمایان بود. در عین حال جسد وی به دستور مقام قضایی و برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ماموران کلانتری آبکوه درباره چگونگی وقوع حادثه ادامه یافت./خراسان