اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پلنگ گرسنه 3 چوپان را زخمی کرد


پلنگ گرسنه در شهرستان لردگان هنگام خوردن لاشه گوسفندان به سه چوپان حمله و آنها را زخمی کرد.

خبرگزاری میزان: پلنگ گرسنه در شهرستان لردگان هنگام خوردن لاشه گوسفندان به سه چوپان حمله و آنها را زخمی کرد.

کریمی فرماندار شهرستان لردگان گفت : این حادثه عصر دیروز به وقوع پیوست . تعدادی از اهالی روستای گاهکده رودشت لردگان که به دنبال تعدادی از احشام گمشده از روز قبل می گشتند  در دامنه کوه شاهد تغذیه پلنگ  از لاشه گوسفندان می شوندو ناگهان پلنگ به روستائیان حمله ور می شود.  

وی افزود: در این حادثه سه نفر از اهالی روستا زخمی می شوند که با سرو صدای مردم و چوپانان حیوان وحشی متواری و مصدومان توسط مردم تا روستای طلایه اعزام وسپس با اورژانس 115 طلایه به بیمارستان شهدای لردگان منتقل می شوند.

کریمی گفت: هم اکنون مسئولان بیمارستان وضیعت مصدومان را رضایت بخش اعلام کرده است.

روستای گاهکده رودشت در فاصله 10 کیلومتری آتشگاه و 60 کیلومتری مرکز شهرستان لردگان و در بخش رودشت قرار دارد. شغل اهالی مردم این روستا بیشتر دامداری و عشایری است.


ویدیو مرتبط :
مچل کردن پلنگ بدبخت و گرسنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرگ گرسنه 8 نفر را در ‌اشتهارد زخمی کرد



گرگ گرسنه 8 نفر را در ‌اشتهارد زخمی کرد

حمله یک گرگ به مردم اشتهارد منجر به زخمی شدن چند نفر از شهروندان این شهرستان شد.

 نائب رئیس شورای شهر اشتهارد با اعلام این مطلب اظهار داشت: متاسفانه نیروی انتظامی و ماموران اورژانس حدود ساعت 22 شب گذشته (چهارشنبه 17 مهر) از طریق تماس‌های مردم از ورود یک گرگ گرسنه به محدوده شهر مطلع شده و طبق این گزارش‌ها این گرگ به یکی از شهروندان نیز حمله و او را زخمی کرده است.

حمید رضا آقاسی افزود: با دریافت این گزارش، ماموران نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شده و برای یافتن گرگ گرسنه، کمین‌هایی را در منطقه مستقر کردند، اما متاسفانه ورود گرگ به شهر که به احتمال فراوان به دلیل تغییر ناگهانی دمای هوا و سرد شدن هوا بوده است، تا صبح امروز 8 نفر از شهروندان اشتهارد را مورد حمله قرار داد و زخمی کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز این گرگ در شهر حضور دارد؟ گفت: صبح امروز بالاخره ماموران پلیس این گرگ را یافته و با شلیک گلوله هلاک کردند.

این عضو شورای شهر اشتهارد درباره سرنوشت شهروندان آسیب دیده اشتهارد نیز گفت: 8 نفری که بر اثر حمله گرگ زخمی شده بودند، بلافاصله از سوی اورژانس مداوا و برای درمان بیشتر به ویژه تزریق واکسن کزاز بیمارستان اعزام شدند.

آقاسی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا این گرگ شهروندی را کشته است؟‌ گفت: وقتی یک گرگ تا صبح به حمله خود ادامه می‌دهد، به این معنی است که طعمه‌ای شکار نکرده، ولی به هر حال ماموران پلیس و ادارات مسئول در حال تحقیقات بیشتر هستند.

کوروش سلیمی رئیس فوریت‌های پزشکی استان البرز نیز این خبر را تایید کرده است. /فارس