اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر ناخلف از منزل پدرش دزدی کرد/جزئیات سرقت 900 میلیون طلاجات



اخبار ,اخبار حوادث ,سارق

 

اخبار حوادث - پسر ناخلف از منزل پدرش دزدی کرد/جزئیات سرقت 900 میلیون طلاجات

فرمانده انتظامی شهرستان' لامرد' استان فارس از دستگیری سارق طلاجات به ارزش 900 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "اکبر زلفی" با اعلام این خبر گفت: درپی تماس تلفنی با مرکز110مبنی بر وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله اکیپی از ماموران به محل اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: شخصی با مراجعه به ماموران مدعی شد که سارق یا سارقان وارد منزل وی شده و اقدام به سرقت مقداری طلاجات به ارزش تقریبی 900 میلیون ریال کرده اند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان "لامرد" افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران به فرزند شاکی مظنون و وی را جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان انتقال دادند.
 
سرهنگ "زلفی" گفت: در بازجویی های صورت گرفته از فرزند شاکی وی صراحتا به سرقت طلاجات با همدستی دو نفر از دوستانش اقرار کرد.وی با بیان اینکه با تلاش ماموران دو همدست سارق نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر،اموال مسروقه کشف وتحوبل مالباخته گردید افزود: شهروندان از نگهداری وجوه نقد و طلا و زیورآلات در منزل خودداری کنند.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
فروش کلی طلاجات با 10 درصد تخفیف !!! (طلاجات عظیم زاده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستبرد پسر ناخلف به منزل دوست پدرش



 

پلیس شهرستان سرخس خراسان رضوی دو سارق حرفه‌ای منزل را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر کردند

سرهنگ محسن باقرزاده فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر سرقت از یک منزل سکونی در یکی از مناطق شهر سرخس تیمی از ماموران پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ باقرزاده افزود: ماموران پس از بررسی صحنه سرقت، با توجه به سرنخ‌های بجامانده در محل و اظهارات مالباخته به پسر جوان دوست مالباخته مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و اطمینان از دست داشتن سارق در سرقت منزل، وی را با هماهنگی مقام قضای دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس اظهار داشت: متهم ۲۶ ساله در بازجویی‌های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات بجا مانده به سرقت از منزل با همدستی دوست ۲۸ ساله‌اش اعتراف کرد.

وی افزود: در ادامه تحقیقات سارق اظهار داشت در شب حادثه مالباخته که دوست پدرم است به منزل ما آمد و من هم با اطلاع از نبود کسی در منزلش با دوستم به منزل وی دستبرد زدیم و اموال مسورقه را به یکی از مناطق شهر مشهد منتقل کردیم.

سرهنگ باقرزاده تصریح کرد:با شناسایی محل اختفای همدست متهم در شهر مشهد ماموران پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضایی همدست سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش لوازم سرقتی شامل یک عدد اتو، یک دستگاه گیرنده دیجیتال، یک دستگاه سی دی
پلییر، یک جفت گوشواره طلا، ‌ یک عدد ساعت، یک عدد دوربین عکاسی و... به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخس با اشاره به ادامه تحقیقات در این رابطه خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران