اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پسر جوان در توطئه خانوادگی كشته شد



 

 پسر جوان در توطئه خانوادگی كشته شد

 

پسر ۲۵ ساله ای در پی توطئه خانوادگی در یكی از محله های اندیشه شهریار به قتل رسید و در این ارتباط والدین و دایی مقتول دستگیر شدند.

متهمان پرونده اعتراف كردند كه به خاطر بدرفتاری های مرد جوان، او را كشته اند.

به گزارش «جام جم»، ساعت ۱۲ روز شنبه مردی با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهریار تماس گرفت و از درگیری منجر به قتل مرد همسایه اش خبر داد.

دقایقی بعد از این تماس، كارآگاهان جنایی آگاهی شهریار به محل حادثه اعزام شدند و با ورود به طبقه چهارم یك مجتمع مسكونی در فاز اول اندیشه مشاهده كردند جسد مرد جوانی مقابل در آشپزخانه افتاده و در چند قدمی آن یك مرد ۳۰ ساله و فردی میانسال ایستاده اند.

كارآگاهان جنایی به تحقیق از آن ۲ مرد پرداختند كه یكی از آنها گفت: من فرزند ۲۵ ساله ام را كشته ام.

كشته شدن مرد جوان

با كشف جسد مرد جوان، كارآگاهان جنایی موضوع را به بازپرس كشیك ویژه قتل دادسرای شهریار اطلاع دادند و دقایقی بعد بازپرس برجسته برای بررسی موضوع در محل حادثه حضور یافت.

بررسی های اولیه نشان می داد سعید(مقتول) بر اثر اصابت ضربه های چاقو و چوبدستی به ناحیه سر كشته شده است.

با دستور قضایی، جسد به پزشكی قانونی منتقل شد و پدر مقتول به عنوان متهم به مركز پلیس انتقال یافت.

فرار دایی مقتول از محل حادثه، راز گشود

در حالی كه كارآگاهان جنایی قصد انتقال متهم را داشتند، بازپرس دادسرا متوجه شد دایی مقتول قصد فرار از محل را دارد.

به این ترتیب این فرد نیز دستگیر و همراه عامل جنایت به پلیس آگاهی منتقل شد.

ماموران به تحقیق از این دو متهم پرداختند. پدر سعید (مقتول) مدعی شد برادر همسرش ـ دیگر متهم دستگیر شده ـ در قتل فرزندش نقشی نداشته و به اشتباه دستگیر شده است.

در پی اظهارات این مرد، دایی مقتول به طور جداگانه بازجویی شد و اعتراف كرد با همكاری پدر خانواده، مرگ مرد جوان را رقم زده است.

اعتراف دایی در همكاری با عامل حادثه

متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: خواهرزاده ام اعضای خانواده اش را مدام اذیت می كرد و هر بار كه به شهرستان می رفت، از آنها پول زور می گرفت.

روز حادثه من همراه والدین مقتول از شهرستان به خانه اجاره ای سعید در فاز اول اندیشه آمدیم و تصمیم گرفتیم با او صحبت كنیم تا رفتارش را تغییر دهد.

متهم یادآور شد: آن روز چند بار با خواهرزاده ام صحبت كردیم؛ ولی او حاضر نبود رفتارش را تغییر دهد.

بنابراین تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم. خواهرم به طبقه همكف مجتمع رفت تا مراقب باشد همسایه ها متوجه ماجرا نشوند.

متهم یادآور شد: من و شوهرخواهرم سعید را با چاقو و چوبدستی بشدت كتك زدیم كه بدحال شد.

سپس با دستانم گلویش را محكم فشار دادم تا این كه كشته شد، آن گاه هر دو محل را ترك كرده و به خانه خواهرزاده دیگرم رفتیم، لباس های خون آلود خود را عوض كرده و دوباره به محل حادثه بازگشتیم.

اعتراف پدر سنگدل

در پی اظهارات این مرد، پدر مقتول هم در بازجویی گفته های برادر همسرش را تایید و عنوان كرد: با كمك یكدیگر سعید را كشتیم. پسرم اعضای خانواده را اذیت می كرد و از آنها پول زور می گرفت.

حتی چند سال قبل در جریان درگیری با برادرش، او را كشت و چند سالی هم در زندان بود تا این كه پس از رضایت دادن، سعید از زندان آزاد شد.

عامل حادثه ادامه داد: گمان می بردم بعد از آزادی از زندان اخلاقش تغییر كند، ولی تاثیری نداشت. بدرفتاری های پسرم روز به روز بیشتر می شد تا این كه او از من ارثیه اش را طلب كرد.

آن روز تصمیم گرفتیم اگر رفتارش را تغییر نداد، او را به قتل برسانیم.

با اعتراف پدر مقتول، روز گذشته همسر وی نیز دستگیر شد و به همكاری با آنها در اجرای نقشه قتل فرزندش اعتراف كرد.

بنابراین گزارش، پدر و دایی مقتول به اتهام مشاركت در قتل و مادر مقتول به اتهام معاونت در جنایت با قرار قانونی از سوی بازپرس برجسته، رئیس شعبه اول دادسرای شهریار روانه زندان شدند.... / گزارش : جام جم آنلاین



ویدیو مرتبط :
جوانی | جوان و بحران خانوادگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عروس جوان در توطئه خانوادگی كشته شد


من و دیگر اعضای خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاكی ـ اختلاف داشتیم، پسرم حاضر نمی‌شد به این اختلاف‌ها پایان دهد و همیشه از همسرش حمایت می‌كرد. بنابر این درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

مردی كه با همدستی 2 عضو خانواده‌اش، عروس خانواده را كشته و در باغچه خانه دفن كرده بود، از سوی ماموران آگاهی ساوه دستگیر شد و جستجو برای یافتن همدستانش ادامه دارد.

چند روز پیش مردی به پلیس آگاهی ساوه در استان مركزی مراجعه و از مردی به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد.

با تشكیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیقات ماموران برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.

در ادامه جستجوهای پلیسی ماموران موفق به دستگیری متهم در یكی از محله‌های شهر شدند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی ساوه، وی بازجویی و به كلاهبرداری اعتراف كرد. ماموران كه احتمال می‌دادند وی متهمی سابقه‌دار است، به بررسی از سامانه پلیس پرداختند و معلوم شد تصویر متهم به مردی شباهت دارد كه به اتهام آدم‌ربایی تحت تعقیب پلیس نورآباد دلفان در استان لرستان بوده است.به این ترتیب متهم بازجویی شد و به تناقض‌گویی پرداخت.بنابر این با هماهنگی قضایی خانواده‌ زن ربوده شده شناسایی و به پلیس‌ آگاهی ساوه احضار شدند.

با حضور پدر زن گمشده در مركز پلیس و تحقیق از وی مشخص شد دخترش، عروس مرد بازداشت شده است و سال 87 به همراه او و خانواده‌اش به سفر رفته و دیگر بازنگشته است و از خانواده‌ شوهر وی نیز خبری نبود.

ماموران كه احتمال می‌دادند متهم از سرنوشت عروس گمشده با خبر است، به تحقیق از او پرداختند تا عاقبت روز گذشته اعتراف كرد، زن جوان را كشته است.

متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: من و دیگر اعضای خانواده‌ام با عروسم ـ‌ دختر شاكی ـ اختلاف داشتیم، پسرم حاضر نمی‌شد به این اختلاف‌ها پایان دهد و همیشه از همسرش حمایت می‌كرد. بنابر این درصدد انتقام از عروس جوان بودم.

متهم به قتل اضافه كرد: در یكی از روزهای سال 87 به همراه پسر بزرگ‌ترم و همسر وی سراغ دیگر عروسم ـ مقتول ـ رفته و به بهانه پایان دادن به اختلاف‌هایمان او را به خانه اجاره‌ای‌مان دعوت كردیم. همان جا با وی درگیر و با زدن ضربه‌های چوب به سرش، او را كشتیم و جسدش را در باغچه خانه دفن كردیم. پس از چند روز خانه اجاره‌ای را به صاحبش تحویل داده و متواری شدیم.

در پی اعتراف متهم، وی با قرار قانونی روانه زندان شد. جستجو برای دستگیری دیگر همدستان متهم و كشف جسد عروس جوان ادامه دارد.

منبع: تابناک