اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرچمدار جدید سونی باز داغ می کند!


گوشی جدید Sony Xperia X به پردازنده‌ی Snapdragon 650 مجهز است. پردازنده‌ای که مانند Snapdragon 810 مشکل داغ شدن ندارد ولی یک ویدیوی تازه که در آلمان ضبط شده است خبر از داغ شدن این گوشی پس از باز کردن اپلیکیشن دوربین می‌دهد.

مجله دیجی کالا - محسن چینه‌کش: اگر سال گذشته پیگیر اخبار سونی بوده‌اید احتمالا مشکل داغ شدن گوشی Sony Xperia Z3 Plus را به خاطر دارید. البته با توجه به این که +Xperia Z3 از پردازنده‌ی Snapdragon 810 استفاده می‌کرد که تمایل زیادی به گرم شدن دارد این موضوع چندان موجب شگفتی نبود. هنگامی که مشخص شد اپلیکیشن دوربین Xperia Z4 هم (که دقیقا مشابه +Xperia Z3 است) موجب داغ شدن گوشی می‌شود، سونی قول داد تا یک بروزرسانی نرم‌افزاری را برای حل این مشکل منتشر کند.

داغ شدن Sony Xperia X هنگام عکاسی

احتمالا فکر می‌کنید چنین مشکلاتی دیگر گریبان‌گیر کاربران گوشی‌های هوشمند سری Xperia سونی نخواهد شد؛ چرا که گوشی جدید Sony Xperia X به پردازنده‌ی Snapdragon 650 مجهز است. پردازنده‌ای که مانند Snapdragon 810 مشکل داغ شدن ندارد. ولی یک ویدیوی تازه که در آلمان ضبط شده است خبر از داغ شدن این گوشی پس از باز کردن اپلیکیشن دوربین می‌دهد.

داغ شدن Sony Xperia X هنگام عکاسی

البته باید اضافه کرد که به نظر نمی‌رسد تمام گوشی‌های Xperia X به مشکل داغ شدن دچار باشند. این مشکل می‌تواند به نسخه‌های متفاوت میان‌افزار (Firmware) مربوط باشد که در مناطق مختلف روی گوشی استفاده شده است. حتی ممکن است این مسئله فقط به دلیل معیوب بودن گوشی مورد استفاده در این ویدیو رخ داده باشد. با این حال بهتر است سونی حتی کوچکترین اشاره به مشکلات مربوط به داغ شدن را هم کاملا جدی بگیرد. به ویژه حال که قصد دارد گوشی‌های هوشمند خود را از نو صف‌آرایی کرده و از مشکلات سال گذشته‌ی خود در این زمینه فاصله بگیرد.


ویدیو مرتبط :
پرچمدار جدید سونی | Z5

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازار داغ شایعات و باز هم تکذیب حاج صادق آهنگران



 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب:فارس نوشت: حاج صادق آهنگران برای دومین بار طی سال جاری خبر تصادف منجر به فوت خود را تکذیب کرد.

از روز گذشته پیامک‌هایی مبنی بر وقوع سانحه برای «صادق آهنگران» مداح پیشکسوت جبهه و جنگ دست به دست می‌شود تا جایی که این پیامک‌ها به دست خود آهنگران نیز رسیده است.

وی درباره این ماجرا می‌گوید: روز گذشته در راه همدان بودم که این پیامک‌ها به دستم رسید و خود نیز از دیدن آن‌ها تعجب کردم!

آهنگران ادامه می‌دهد: شکر خدا هیچ مشکلی برای بنده پیش نیامده است و در صحت و سلامت کامل به سر می‌برم و از عزیزانی که جویای حالم بودند تشکر می‌کنم.

بر پایه این گزارش، خرداد ماه امسال نیز که آهنگران در مکه مکرمه حضور داشت، شایعات بسیاری مبنی بر تصادف و فوت وی منتشر شد که این مداح پیشکسوت جبهه و جنگ ضمن اظهار بی‌اطلاعی از دلایل نشأت گرفتن این شایعات، آن‌ها را رد کرد..../انتخاب