اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروژه 500 میلیون دلاری آپارتمان سازی!


یک سرمایه‌گذار ترک قصد دارد با بیش از 200 میلیون دلار آورده خود در چند پروژه مسکن در کشورمان حضور یابد.

سردار اینان در نشستی خبری با اعلام این‌که مذاکراتش برای ساخت یک مجموعه آپارتمانی مدرن در یکی از نقاط لوکس تهران را آغاز کرده است، گفت: این پروژه همزمان با ساخت، فروخته می‌شود و ارزش فروش آن 400 تا 500 میلیون دلار برآورد می‌شود.

او با بیان این‌که پروژه‌های مسکونی و تجاری متعددی در کشور ترکیه انجام داده است، افزود: من در ایران تاکنون فعالیت خاصی نداشته‌ام، اما امیدوارم اجرای این پروژه آغاز خوبی در ایران باشد.

سردار اینان تصریح کرد: ساخت ساختمان‌ها و برج‌های مدرن را مهم‌ترین رویکرد فعالیت‌های این گروه عنوان کرد و گفت: ما تمایل داریم با توجه به پتانسیل موجود در تهران، با ساخت برج‌های مدرن، این کلان‌شهر ایران را به شهری مدرن تبدیل کنیم.

وی همچنین به اجرای یک پروژه برج‌سازی در سواحل دریای خزر نیز توسط شرکتش اشاره و عنوان کرد: من جای ساخت آپارتمان‌های مدرن را در ایران خالی می‌بینم، به همین دلیل قصد دارم این روش را به ایران وارد کنم.

سردار اینان با اشاره به این‌که سفر خود به ایران با برخی از مسوولان دولتی، تعدادی از بانک‌های ایرانی و شرکت‌های ساختمانی مذاکراتی خواهند داشت، تصریح کرد: امیدواریم با انجام این مذاکرات و آغاز همکاری‌های دوجانبه، حرکت بزرگی در این حوزه شکل بگیرد.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تست دوج تاماهاووک موتور 500 هزار دلاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جروزالم پست : پروژه 1 میلیارد دلاری جنگ سایبری ایران



 

 

جروزالم پست : پروژه 1 میلیارد دلاری جنگ سایبری ایران

 

یك روزنامه اسراییلی در گزارشی مدعی شد كه ایران اخیرا یك پروژه یك میلیارد دلاری برای تقویت توان جنگ سایبری خود تعریف كرده است .

روزنامه اسراییلی جروزالم پست با طرح این ادعا نوشته است كه هدف این پروژه تقویت توان دفاعی و تهاجمی سایبری ایران و نیز به استخدام درآوردن كارشناسان برجسته حوزه سایبر را شامل می شود.

جروزالم پست در ادامه می نویسد ایران در ماه های گذشته مواجه با حملات سازمان یافته سایبری علیه تاسیسات هسته ای و نظامی خود بوده است .

بر اساس این گزارش اسراییل نیز اخیرا یك واحد جنگ سایبری در ارتش خود راه انداخته است كه اهدافی مشابه با اهداف واحد جنگ سایبری ایران دارد.

جروزالم پست در ادامه به طرح این ادعای شبكه اسپانیایی زبان " یونی ویژن " پرداخته كه بر اساس آن ادعا شده اخیرا دیپلمات های ایرانی و ونزوئلایی در مورد انجام حملات سایبری علیه اهدافی در آمریكا از جمله نیروگاه های هسته ای این كشور گفتگوهایی داشته اند .

این گزارش روزنامه اسراییلی در حالی مطرح می شود كه روز پنج شنبه نیز مدیر گوگل در گفتگو با شبكه تلویزیونی " سی ان ان " آمریكا با اشاره به این موضوع كه ایرانی ها قابلیت و استعداد بالایی در جنگ سایبری دارند مدعی شد كه ایران از این لحاظ یك تهدید جدی برای امنیت سایبری در جهان است .

" اریك اشمیت " به سی ان ان گفت :‌"  ایرانی‌ها به تازگی توانستند از طریق هک هوشمندانه، کنترل رفت و آمد اطلاعات اینترنتی را به دست بگیرند . هیچ کس به درستی نتوانست بفهمد آنها چگونه این کار را کردند. آنها به دلایلی که به درستی برای ما روشن نیست، به طرز غیرمنتظره‌ای در جنگ سایبری با استعداد هستند  بنابراین به وضوح ایرانی‌ها در آینده، تهدیدی برای امنیت سایبری به شمار خواهند رفت."

مدیر گوگل در ادامه خاطر نشان كرده است  که همیشه این نگرانی وجود دارد که ایرانی‌ها به نحوی به نرم‌افزارهای کدگذاری شده، نفوذ کرده باشند.../عصرایران