اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پروژه سینمایی با حضور جناب خان؟!


از گوشه و کنار خبری شنیدیم که در ابتدا باعث تعجب مان شد. خبر این بود: «محمد بحرانی قصد دارد فیلمی با حضور «جناب خان» بسازد.»

هفته نامه تماشاگران امروز: از گوشه و کنار خبری شنیدیم که در ابتدا باعث تعجب مان شد. خبر این بود: «محمد بحرانی قصد دارد فیلمی با حضور «جناب خان» بسازد.» آنطور که در برخی از محافل خبری عنوان شده گویا موسسه تصویر گستر پاسارگاد هم به عنوان حامی مالی پشت این پروژه خواهد بود. این اتفاق از چند جهت قابل بررسی است. اول اینکه باید در این زمینه کپی رایت تلویزیون رعایت شود و آیا از آنجایی که این عروسک در برنامه ای تلویزیونی مشهور شده، باید با اعطای مجوز و کسب اجازه از سازمان صداوسیما محوریت یک پروژه سینمایی قرار بگیرد؟

از سوی دیگر رامبد جوان به عنوان تهیه کننده و مجری آن برنامه هم جزو کسانی است که نظرش در این باره تعیین کننده است؟ آنطور که شنیده ایم در این پروژه سینمایی رامبد جوان حضور ندارد و محمد بحرانی قرار است خودش تولید این فیلم را به سرانجام برساند. از آنجا که نمی توانستیم به خبرهای درگوشی اکتفا کنیم با بحرانی تماس گرفتیم و از صحت و سقم این خبر پرسیدیم که او در پاسخ به «تماشاگران امروز» گفت: «این خبر اصلا صحت ندارد و اولین بار است دارم از شما می شنوم. قرارمان اصلا چنین چیزی نبوده و نیست. فعلا داریم به سری جدید خندوانه فکر می کنیم و تمام هم و غم مان روی این پروژه است.»

باید دید که در آینده ای نزدیک خبر منابع آگاه ما به حقیقت می پیوندند یا با همین قطعیتی که محمد بحرانی اعلام کرد عملی شدن آن فعلا محال است.

آنطور که از حرف های بحرانی و خبرهایی که پیش از این درباره سری جدید خندوانه شنیده ایم به نظر می رسد یک عروسک دیگر به جمع خندوانه ای ها اضافه می شود؛ موضوعی که البته بحرانی حاضر نشد درباره اش اطلاعات دقیقی به ما بدهد اما به نظر قطعی شده است. تکلیف پخش سری جدید این برنامه هنوز مشخص نشده؛ گویا دکور جدیدی برای سری تازه آن در نظر گرفته شده و همچنین بخش های متنوعی به آن اضافه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
پانزدهمین حضور جناب خان در خندوانه...سورپرایز برای جناب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور چند دقیقه‌ای صداپیشه جناب‌خان روی صحنه تئاتر/عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,صداپیشه جناب‌خان

این روزها نمایش «صندلی‌ها» با حضور چند دقیقه‌ای محمد بحرانی صداپیشه عروسک جناب خان به روی صحنه رفته است.

نمایش «صندلی‌ها» به کارگردانی طلیعه طریقی در سالن انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه رفته است.

نمایشی که در آن محمد بحرانی، صداپیشه عروسک‌هایی چون جناب خان، ببعی و آقوی همساده هر چند شب یک بار چند دقیقه در آن بازی می‌کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,صداپیشه جناب‌خان

 

بحرانی این روزها به خاطر حضور در برنامه «خندوانه» فرصت بازی ثابت در این نمایش را ندارد و به همین خاطر در بعضی از اجراها در کنار دیگر بازیگران این گروه به روی صحنه می‌رود.

همچنین شب گذشته مرضیه برومند نیز میهمان این نمایش بود و درباره آن گفت: ««شیوه اجرایی نمایش خیلی خلاقانه و فوق‌العاده بود.خانم طریقی خیلی دقیق،حساب‌شده و هنرمندانه کار کرده بود،ولی فکر می‌کنم کاش این شیوه را برای متن دیگری به کار می‌گرفت.

 


با این حال، نمایش صندلی‌ها یک نمایش خیلی خلاق،آوانگارد و خاص است». همچنین «رامین کهن» کارگردان جوان تئاتر عروسکی که شب پیش مهمان این نمایش بود،درباره اجرای صندلی‌ها گفت:«من در جشنواره هم این نمایش را دیده بودم و همان موقع به نظرم خیلی خوب آمده بود.

 

بازی بازیگران فوق‌العاده بود اما بیش‌ترین عنصری که در نمایش قابل توجه بود،طراحی کارگردان در تناسب با چیدمان صحنه بود. شیوه اجرایی نمایش نکته‌یی است که به نظرم خودِ گروه به آن رسیده‌اند.ضمن این‌که از المانِ صندلی‌ها استفاده خیلی درستی شده،ولی تاکید می‌کنم بیش‌ترین نکته‌یی که توجه‌ام را جلب کرد و دوست داشتم،طراحی و دراماتورژی نمایش بود».

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین