اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته ۹۴ بعد از تصویب بودجه ۹۵ در مجلس



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش از پرداخت پاداش بازنشستگان بلافاصله بعداز تصویب بودجه ۹۵ در مجلس خبر داد.

به گزاش آنا، سید محمدبطحایی با اشاره به چالش‌های فراروی آموزش و پرورش در سال‌های اخیر در خصوص پرداخت پاداش بازنشستگان اظهارکرد: برای اولین بار دولت در لایحه بودجه ۹۵، اعتباری را در ردیف مستقلی برای پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه ۹۵ دارد بعد از تصویب بودجه ۹۵ پاداش بازنشستگان فرهنگی سال ۹۴ پرداخت خواهد شد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبار در ردیفی مستقل، چالش هر ساله ما در این خصوص را برطرف کرده و همکاران با دلگرمی بیشتری به خدمت خود ادامه خواهند داد.

بطحایی با اشاره به تلاش‌های فراوان در پایان سال ۹۴ برای پرداخت حق التدریس‌ها افزود: بخشی از حق التدریس‌ها و همچنین حق الزحمه امتحانات نهایی همکاران مربوط به سال ۹۴ تا اواخر اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

 

 اخبار اجتماعی  - آنا  


ویدیو مرتبط :
تصویب کلیات لایحه بودجه سال94 در کمیسیون برنامه و بودجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مقدمات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته فراهم شد



علی اصغر فانی,پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته

سرپرست وزارت آموزش و پرورش به ایسنا خبر داد:
مقدمات پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته فراهم شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از پیگیری آموزش و پرورش برای پرداخت بدهی این وزارتخانه به فرهنگیان از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی خبر داد.

علی اصغر فانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این باره رایزنی‌هایی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صورت گرفته است.
وی درباره میزان بدهی آموزش و پرورش به فرهنگیان از جمله پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته، اظهار کرد: آمار دقیق این بدهی را در ذهن ندارم، اما مقدمات آن آماده شده و رایزنی‌هایی با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صورت گرفته که به محض تامین این منابع، آن را اعلام می‌کنیم./ایسنا