اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدیده «شوهر اجاره‌ای» در چین


در کشور چین برخی دختران مجبور هستند که برای خود شوهر اجاره کنند تا خانواده آنها خوشحال شوند!

خبرگزاری ایسنا: در کشور چین برخی دختران مجبور هستند که برای خود شوهر اجاره کنند تا خانواده آنها خوشحال شوند!

در کشور چین با توجه به جمعیت زیاد این کشور بسیاری از افراد بخصوص دختران مجبور هستند برای پیدا کردن شغل مناسب به شهرهای دیگر بروند و دور از خانواده زندگی کنند.

این دختران بخاطر شرایط کاری و رقابتی که برای یافتن کار در چین وجود دارد مجبورند هر چندسال یکبار خانواده خود را ببیند. از طرفی خانواده‌ها نیز اصرار دارند که فرزندانشان ازدواج کنند. به همین دلیل برخی از این دختران دست به کار عجیبی می‌زنند و برای خود شوهر کرایه می‌کنند.

در حقیقت این دختران زمانی که تصمیم دارند به دیدن خانواده خود بروند یک پسر یا مرد را برای مدت زمان مشخص اجاره کرده و به همراه خود به شهر و به دیدار خانواده‌اش می‌برند و اعلام می‌کنند که ازدواج کرده‌اند.

مدت‌هاست سایت‌های مختلفی برای اجاره دادن شوهر به این دختران نیز در چین افتتاح شده است. مبلغ پرداختی دختران نسبت به مدت زمان اجاره متفاوت است و در کل زمان سفر نیز تمام هزینه‌ها از جمله خورد و خوراک بر عهده دختر است.


ویدیو مرتبط :
پدیده ی عجیب در یک بزرگراه چین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اجاره کردن دوست برای دردودل در چین



اخبار,اخبار گوناگون ,اجاره کردن دوست

 

اخبار گوناگون - اجاره کردن دوست برای دردودل در چین

چین کشوری است که هر روز اتفاق عجیبی در آن رخ می دهد و این بار یک خدمت عجیب در آن خبرساز شده است. به تازگی در این کشور سرویسی راه اندازی شده است که شما می توانید یک دوست مجازی اجاره کرده و با وی دردودل کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، زمانی که مشکلات ما زیاد می شود دوست داریم با یک نفر دردودل کنیم تا کمی آرام شویم. معمولا دوستان بهترین گزینه برای دردودل هستند چرا که آن ها بهتر ما را می فهمندو با شوخی هایشان حالمان را بهتر می کنند.

چین کشوری است که هر روز اتفاق عجیبی در آن رخ می دهد و این بار یک خدمت عجیب در آن خبرساز شده است. به تازگی در این کشور سرویسی راه اندازی شده است که شما می توانید یک دوست مجازی اجاره کرده و با وی دردودل کنید.

این سرویس در محبوب ترین وبسایت کنفرانس آنلاین چین ارائه شده است و طبق قوانین آن شما باید روزانه مبلغ 5 دلار را به حساب شخص مورد نظر واریز کنید و هر چقدر که دوست داشتید با وی دردودل و حتی برای او گریه کنید تا او شما را آرام کند.

کاربران می توانند دوست مورد نظر خود را از میان چندین حالت مختلف انتخاب کنند و تمامی قسمت های این دوست مجازی قابل تغییر است. برای مثال می توانید فردی را انتخاب کنید که یک لباس ورزشی به تن داشته باشد وادبیاتش کمی ورزشکارانه باشد.

طبق آخرین آماری که از این سرویس بدست آمده استف برخی از دوست های مجازی در طول روز به صحبت های بیش از 100 نفر گوش می دهند که باعث به وجود آمدن درآمد بسیار زیادی برای آن های می شود.
اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران