اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدیده اردبیلی،‌ اروپایی می شود


به تازگی پیوستن امیرحسین حاجی زاده که هنرنمایی اش را اکثر فوتبالدوستان در برنامه 90 دیده بودند، به سوژه ای خاص تبدیل شده و خیلی ها این بازیکن نوجوان را از آینده های فوتبال کشور می دانند.

باشگاه خبرنگاران: به تازگی پیوستن امیرحسین حاجی زاده که هنرنمایی اش را اکثر فوتبالدوستان در برنامه 90 دیده بودند، به سوژه ای خاص تبدیل شده و خیلی ها این بازیکن نوجوان را از آینده های فوتبال کشور می دانند.

پرسپولیسی ها پس از مسجل شدن حضور این بازیکن در تیمشان آن هم با قراردادی 10 ساله به دنبال راهکارهایی برای پرورش توانایی های امیرحسین هستند ظاهرا قرار است سرخ ها فیلمی از حرکات و بازی این بازیکن را تهیه کننده تا پس از مذاکره با چند باشگاه اسپانیایی و پرتغالی مقدمات حضور او را در اروپا مسجل کنند.


ویدیو مرتبط :
پدیده اردبیلی (محمد اسدزاده)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدیده اردبیلی امروز قرمز‌پوش می‌شود


باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با اعزام نماینده خود به بیمارستان مدائن پیگیر وضعیت کارگر شد.

خبرگزاری فارس: باشگاه پرسپولیس ظهر امروز با اعزام نماینده خود به بیمارستان مدائن پیگیر وضعیت کارگر شد.

 عباس کارگر پیشکسوت سابق تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان مدائن بستری شد. از همین رو ظهر امروز باشگاه پرسپولیس نماینده خود را به بیمارستان مدائن فرستاد. رویانیان نیز در تماسی تلفنی با کارگر و خانواده‌اش احوال او را جویا شد و آمادگی خود را برای کمک به وی اعلام کرد.

رویانیان در حال حاضر در اردبیل به سر می‌برد و قرار است بعد از ظهر امروز قراردادی را با پدیده نوجوان اردبیلی امضا و همچنین در مراسم سالگرد پدر علی دایی شرکت کند.