اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پدر ، پسرش را به قتل رساند



قتل عمد ,حوادث ایران

پدر ، پسرش را به قتل رساند

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از وقوع یک فقره قتل عمد و دستگیری متهم در تبریز خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "صابر عباس‌زاده" گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های 110 مبنی بر درگیری منجر به قتل بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر و با جسد مردی به هویت (الف -ح) مواجه شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد که مقتول توسط پدرش به هویت (ج- ح) به قتل رسیده است که متهم دستگیر و آلت قتاله از وی کشف شد.

وی تشریح کرد: مقتول جهت کالبد شکافی به پزشک قانونی و متهم جهت انجام تحقیقات لازم به پلیس آگاهی منتقل شدند، متهم در تحقیقات فنی و پلیسی نسبت به ارتکاب قتل عمدی اقرار و اظهار کرد که فرزندانم جهت اخذ سرپرستی به بنده بر چسب دیوانگی زده ولی موفق به این کار نشده‌اند تا این که یکماه قبل دوباره دشمنی کرده و برچسب دیوانگی زدند.

عباس‌زاده افزود: متهم در ادامه اعترافات خود عنوان کرد که روز حادثه فرزندانم به خانه‌ام مراجعه کردند تا بنده را در بیمارستان بستری کنند که ناچارا جهت دفاع از خود اسلحه شکاری دو لول را برداشته و به سمت مقتول نشانه رفته و سر وی را مورد اصابت گلوله قرار دادم.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در پی اقرار متهم بازسازی صحنه جرم انجام شد، گفت: پرونده به دادسرا ارسال و قرار قانونی لازم صادر شد. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
‫آیا پدر شوهر ضامن مهریه پسرش است؟ اگر پسرش از دنیا رفت باید پدر پرداخت کند؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنی، پسرش را به‌خاطر گوش‌های درازش به قتل رساند



یک زن 37 ساله در ترکیه پسر 10 ساله خود را به خاطر داشتن گوش‌های بزرگ کشت.

به گزارش رسانه‌های محلی، نورای ساکان این زن 37 ساله پسر 10 ساله خود را به دلیل داشتن گوش‌های درازش در بیمارستان بستری کرد تا گوش‌های او را تحت عمل جراحی زیبایی قرار دهد اما پس از جراحی متوجه شد پسرش چهره‌ای زشت‌تر پیدا کرده و گوش‌هایش همچنان دراز و بی‌قواره است، به همین علت این پسربچه را به دستشویی بیمارستان برد و با یک شال گردن خفه‌اش کرد.

 

پلیس آنکارا می‌گوید: این زن روانی پس از قتل پسرش، جسد وی را در دستشویی بیمارستان رها کرد و سوار بر اتومبیل از محل جنایت گریخت اما پس از طی مسافتی با اتومبیل دیگری تصادف کرد.

 

این زن پس از دستگیری به قتل فرزندش اعتراف کرد و به اتهام قتل روانه زندان شد. نورای در این رابطه به پلیس گفت: پسرش به دلیل داشتن گوش‌های بزرگ بسیار زجر کشیده و از دوستانش خجالت می‌کشید، او حتی پس از عمل جراحی زیبایی گوش‌هایی بزرگ داشت و چهره‌اش زشت‌تر شده بود به همین دلیل خواستم پسرم را از زجر و ناراحتی که دارد نجات بدهم.

 

دکتر کادری آلتوک جراح بیمارستان در این‌باره می‌گوید: جراحی بسیار موفقیت‌آمیز بود و این زن تصمیم داشت همراه فرزندش بدون هیچ اعتراضی بیمارستان را ترک کند. دوربین‌های مداربسته بیمارستان نیز از این لحظات فیلم گرفته‌اند ولی نمی‌توانیم واکنش جنون‌آمیز این زن را درک کنیم و به نظر می‌رسد او دچار مشکلات روانی بوده است.
اخبار حوادث - روزنامه ایران