اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«پت پستچی» به سینما می‌آید


انیمیشن سه‌بعدی «پت پستچی: فیلم» از 23 مه (دوم خرداد) در بریتانیا اکران می‌شود.

 خبرآنلاین، این فیلم اولین اقتباس سینمایی از شخصیت محبوب مجموعه تلویزیونی کودکانه «پت پستچی» است.

استفن مانگان در «پت پستچی: فیلم» (Postman Pat: The Movie) بجای پت صحبت می‌کند و جیم برودبنت، روپرت گرینت و دیوید تنانت دیگر صداپیشه‌ها هستند.

در این فیلم پستچی محبوب در قرن بیست و یکم با وسوسه پول، جایگاه و یک لباس نو روبرو می‌شود و این زمانی است که پت وارد یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی در سطح ملی می‌شود و در ادامه باید بین زندگی در زادگاهش، دهکده گریندیل و بودن و در کنار دوستانش و رسیدن به شهرت در سطح بین‌المللی یک کدام را انتخاب کند.

انیمیشن بریتانیایی «پت پستچی: فیلم» را مایک دیسا از روی فیلمنامه‌ای نوشته کیم فولر و آنیکا بلوم کارگردانی کرده است.

مجموعه «پت پستچی» اولین بار سال 1981 از شبکه بی‌بی‌سی روی آنتن رفت. این مجموعه تولید وودلند انیمیشنز است.

داستان درباره پت کلیفتن پستچی یک دهکده خیالی است. «پت پستچی» در مجموع در قالب هشت فصل و 116 اپیزود روی آنتن رفت.


ویدیو مرتبط :
دانلود کارتون پت پستچی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمدرضا غفاری «پت پستچی » می‌شود


بازیگری که به انتخاب خودش به کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه در سال 81 رفت و اولین تجربه کاری‌اش در سال 84 مربوط به فیلم «رؤیای خیس» پوران درخشنده بود.







 صبح بخیر:
بازیگری که به انتخاب خودش به کلاس‌های بازیگری موسسه کارنامه در سال 81 رفت و اولین تجربه کاری‌اش در سال 84 مربوط به  فیلم «رؤیای خیس» پوران درخشنده بود. بعد از آن در سال ۸۶ با سیروس الوند «ستاره‌های سوخته» و سال ۸۷ هم «آشپزباشی» را کار کرد اما حال با گذشت حدود 7 سال حضورش در عرصه بازیگری همچنان تلاش کرده تا گزیده کار باشد و در نقش‌هایی که حرفی برای گفتن داشته باشد ظاهر شود؛ «محمدرضا غفاری» که به‌تازگی با فیلم «انتهای خیابان هشتم» به سالن سینماها آمد، در حال حاضر فیلم سینمایی «گیرنده» مهرداد غفارزاده که در جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد را برای «سعید راد» به ارمغان آورد، آماده اکران دارد که گویا عید فطر  راهی سالن سینماها می‌شود. غفارزاده در مورد نقشش در این فیلم به ایده‌آل می‌گوید:« نقش پسر روستایی را بازی می‌کنم که آقای «سعید راد» پدرم است و طی اتفاقاتی که در روستا می‌افتد مردم روستا به فکر نوشتن نامه به رئیس‌جمهور می‌شوند؛ این پدر و پسر  عهده‌دار جمع‌آوری نامه‌های مردم روستا می‌شوند و حین جمع‌آوری نامه‌ها اتفاقاتی می‌افتد که....»  غفارزاده معتقد است در خلال کار بازیگری‌اش بیشتر به فکر کسب  تجربه است‌ و ترجیح می‌دهد با افراد مختلف معاشرت کند، تئاتر برود، فیلم ببیند و کتاب بخواند.