اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان یک ضیافت عاشقانه شصت و پنج ساله!+تصاویر



اخبار گوناگون - پایان یک ضیافت عاشقانه شصت و پنج ساله!+تصاویر

خانم و آقای النور ویت ترنر و فرانک یوجین ترنر، که هر دو 87 داشتند، 65 سال را به عنوان زن و شوهر با هم زیر یک سقف عاشقانه زندگی کردند و در آخر قصه زندگی خود هم با ....

 

اخبار,اخبار گوناگون,مرگ همزمان زوج عاشق

 

پایانی متفاوت، اما باز هم عاشقانه، بر  شصت و پنج سال هم-نفسی عاشقانه!
 خانم و آقای النور ویت ترنر و فرانک یوجین ترنر، که هر دو 87 داشتند، 65 سال را به عنوان زن و شوهر با هم زیر یک سقف عاشقانه زندگی کردند و در آخر قصه زندگی خود هم با یکی-دو ساعت فاصله از تماشای این جهان دست کشیدند.

 

دختر این زوج می گوید: تحمل این دوری سخت است؛ اما راحتی روح آنها، کمی، تحمل این امر را آسان می کند.
وی می افزاید: اتفاقا پدر و مادرم هر دو در یک ماه هم متولد شده بودند. هر دو به زوال عقل مبتلا و هر دو به تازگی دچار سکته مغزی شده بودند. پدرم در آخرین لحظه، دست مادرم را در دست گرفته بود.
 

اخبار,اخبار گوناگون,مرگ همزمان زوج عاشق

 

اخبار گوناگون - روزگار نو


ویدیو مرتبط :
ورزشکار شصت ساله با بدن بیست ساله-Very Fit 60 Year Old

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خشم آتشین شوهر سالخورده، خودش و همسرش را خاکستر کرد/ پایان هولناک خیانت زن 55 ساله + تصاویر




 اخبار حوادث  - خشم آتشین شوهر سالخورده، خودش و همسرش را خاکستر کرد/ پایان هولناک خیانت زن 55 ساله + تصاویر

مرد 61 ساله چینی بعد از آنکه همسرش را در کافه‌ای با مرد دیگری می‌بیند خود و همسرش را در آتش به خاکستر تبدیل می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ "چانگ هسو " مرد 61 ساله چینی که از همسر فاسدش کینه داشت ، بعد از تعقیب و جاسوسی زنش خانم " لی " 55 ساله او را در حال ارتباط نامشروع با مرد دیگری در کافه دید.
 

اخبار,اخبار حوادث ,خیانت , آتش  سوزی

 

 همسایه این زوج آقای " چو لی " می گوید : بین آنها همیشه جرو بحث وجود داشت و  همیشه صحبت در مورد مرد دیگری بود که زن 55 ساله عاشق او شده بود.

وی ادامه داد: اما در شب آتش سوزی جر و بحث آنها دیگر یک دعوای معمولی نبود و به یک ماجرای کشنده تبدیل شد و بعد از جرو بحث آنها، ما همسایه ها همه بوی دود شدیدی را حس کردیم.

اخبار,اخبار حوادث ,خیانت , آتش  سوزی

 

همسایه این زوج افزود : ما به سرعت به سمت خانه این زوج رفتیم تا ببینیم چه کاری میتوانیم برای آنها انجام دهیم اما کل آپارتمان آنها در اتش سوخته بود. من شنیدم که آقای  "هسو " در بین جروبحثشان فریاد می زد : "امشب همه ما با هم میمیریم".

وی در ادامه گفت: بیشتر از 1 ساعت طول کشید تا آتش‌نشان ها موفق به مهار آتش مهیب شوند و سپس آنها دو جسد کاملا سوخته، بطری های بنزین  و یک چاقو را به همراه جسد ها در خانه کشف کردند.

اخبار,اخبار حوادث ,خیانت , آتش  سوزی

 
پلیس اظهار داشت: در ارتباط با این پرونده به دنبال فرد دیگری نمی گردند، چرا که تمام شواهد و مدارک حاکی از آن است  که آقای "هسو" مسبب حمله به همسرش با چاقو و آتش سوزی است.

پسر این زوج " تانگ هسو " 30 ساله اظهار داشت :من یک سال پیش از آن خانه بیرون آمدم چرا که دیگر قادر نبودم جر و بحث های مکرر آنها را تحمل کنم.


 اخبار حوادث  - باشگا ه خبر نگاران