اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام با چاپ یک آگهی +عکس



کیت و ویلیام که تجربه زندگی مثل مردم عادی را در کارنامه دارند غالبا کارهایی مثل پخت و پز را خودشان انجام میدهند اما بنابر اظهارات کاخ باکینگهام وقت آن رسیده است که طبق سنت سلطنتی برای خود خدمتکار داشته باشند . آنها بارها توسط اعضای کاخ سلطنتی به سنت شکنی محکوم شده اند.

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام

دوک و دوشس کمبریج که قرار است تابستان امسال اولین فرزند خود را در خانه نگهداری کنند با انتشار یک آگهی در خواست استخدام یک مستخدم را اعلام کردند تا در کارهای خانه و انجام امور منزل سلطنتی آنها به کیت کمک کند.آنها توضیح داده اند که خدمتکار باید کلیه امور منزل از جمله گردگیری، جارو، شستشو و آشپزی را انجام دهد و در کنار این کارها پولیش کردن ظروف نقره و برق انداختن ظروف کریستال نیز عنوان شده است. آنها تاکید دارند این شخص باید وفادار، مودب، تحصیل کرده باشد و همواره امور کلیه قسمتهای منزل را مد نظر داشته باشد.

آنها حقوق خوبی برای این کار در نظر گرفته اند و از دیگر مزایای این شغل خرید یک خودرو برای مستخدم جهت انجام کارهای بیرون منزل و همچنین جای خواب و غذای مجانی است. آنها میزان 37 ساعت کار در هفته و از ساعت 8:30 تا 5 بعد از ظهر را برای این فرد در نظر دارند.

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام

پایان سنت شکنی کیت مدیلتون و پرنس ویلیام

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان


ویدیو مرتبط :
پرنس ویلیام و کیت میدلتون کتابی برای تسلیت به پاریس امض

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: کیت میدلتون و پرنس ویلیام در منهتن


به محض رسیدن به منهتن «پرنس ویلیام» و «دوشس کاترین» به «هتل کارلایل» رفتند.

 
 
 
 
صبح بخیر: به محض رسیدن به منهتن «پرنس ویلیام» و «دوشس کاترین» به «هتل کارلایل» رفتند.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

طرفداران زیادی برای دیدن آنها در نزدیکی هتل جمع شده بودند. این زوج آنها را نا امید نکرده و برای دوربین ها ژست گرفتند. کیت میدلتون که پنج ماهه باردار است یک پالتوی بنفش مارک سرافاین مترنیتی به تن داشت.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

قبل از هرچیز در اولین مهمانی این سفر، در خانه «مارتین سورل»، غول تبلیغاتی بریتانیایی، حضور یافتند. کیت در  لباس زیبای گیپور مشکی خود بسیار زیبا به نظر می رسید و ویلیام کت و شلوار آبی رنگ پوشیده بود.

صبح دوشنبه این زوج از هم جدا شدند و کیت به هارلم رفت تا با بانوی اول نیو یورک، «چرلین مک کری»، ملاقات کرده و سپس از مرکز رشد کودک «نورث ساید» بازدید کند.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

پس از بازدید از مرکز رشد کودک نورث ساید، کیت با طرفداران خود که در انتظار او بودند دیدار کرد و با گروهی از کودکان که دسته ای از گل سرخ به او هدیه دادند حرف زد.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

در حالی که کیت با همسر شهردار «بیل دو بلاسیو» همراه بود، ویلیام به پایتخت پرواز کرد تا با شخصیت سیاسی مهمتری دیدار داشته باشد: رئیس جمهور اوباما. آنها درباره پرنس جورج و تجارت غیر قانونی حیوانات که موضوعات مورد علاقه ویلیام بودند نیز صحبت کردند.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

پس از دیدار با اوباما، ویلیام به کنفرانس بین المللی اتحادیه شکارچیان فساد در بانک جهانی رفته و با استقلال گسترده طرفدارانش مواجه شد. وی درباره تجارت غیر قانونی عاج و دندان حیوانات رو به انقراض سخنرانی کرد.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

کیت برای صرف ناهار به اقامتگاه سر کنسول بریتانیا رفت. قبل از دیدار با تاجران و هنرمندان بریتانیایی مقیم نیویورک، او برای جمعیتی که برای دیدنش آمده بودند دست تکان داد.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

پس از بازگشت ویلیام از واشنگتن آنها در محل اقامت سر کنسول بریتانیا با یرخی از چهره های سیاسی آمریکا مانند هیلاری کلینتون، چلسی کلینتون و مارک مزوینسکی دیدار کردند.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

پس از توقفی کوتاه در هتل برای عوض کردن لباسشان این زوج برای تماشای مسابقه تیم های بسکتبال «نتز» و «شوالیه های کلیولند» به بروکلین رفتند. آنها با مقامات انجمن ملی بسکتبال دیدار کرده و همکاری بنیاد سلطنتی و انجمن ملی بسکتبال برای بالا بردن سطح آگاهی درباره اهمیت حفاظت بین المللی از حیات وحش را جشن گرفتند.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

پس از نیمه اول هاف تایم دوم آنها با ستاره هالیوودی، بیانسه و همسرش جی زی، سهامدار سابق تیم نتز، صحبتی کوتاه داشتند که عکس های آن به سرعت در توییتر پخش شد.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

پس از پایان بازی لبرون جیمز با آنها ملاقات کرده و لباس فرم تیم کلیولند که برنده بازی شده بود  به آنها هدیه کرد. او همچنین هدیه ای برای پرنس جورج کوچک به آنها اهدا کرد.
 
اشتباهی که لبرون هنگام گرفتن این عکس مرتکب شد سر و صدای زیادی به پا کرد. او قوانین رسمی سلطنتی را با قرار دادن دستش بر شانه کیت شکست.این مسئله اشتباهی بود که میشل اوباما با لمس ملکه در سال 2009 مرتکب شده بود.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

روز سه شنبه با وجود هوای بارانی آنها به بازدید از موزه و بنای یادبود حادثه 11 سپتامبر رفته و دسته گلی را برای ادای احترام در پنل یادبود گذاشتند.

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

سپس به بنیاد کودکان شهر رفتند و اجرای دانش آموزان را تماشا کرده و همچنین در پروژه کاردستی شرکت کردند. زمانی که مشغول چسب کاری و درست کردن کاردستی بودند ویلیام شکلاتی به همسر باردارش داد تا مبادا قند خونش پایین بیاید!

«کیت میدلتون» و «پرنس ویلیام» در منهتن

آنها سپس در مهمانی بعدازظهر «خلاقیت بی نظیر است» شرکت کردند. ویلیام که مدیر آکادمی فیلم و هنرهای تلویزیونی بریتانیا (BAFTA ) است طی مهمانی با هاروی وینستین، مدیر فیلم سازی، به صحبت پرداخت.
 
آنها سپس لباسهایشان را عوض کرده و به مهمانی شام در «موزه متروپولیتن» به مناسبت ششصدمین سالروز «سنت اندرو» رفتند. کیت در این مهمانی کیت برای چندمین بار لباس مارک «جنی پکهام» آبی رنگ خود را به تن کرده بود و بی نظیر به نظر می رسید.