اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان خونین شرارت‌های مرد طلبکار در پایتخت



 

مردی که جهت دریافت طلب خود به درب منزل یکی از شهروندان مراجعه کرده بود،‌ با سر رسیدن پلیس به سمت ماموران حمله ور شد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 2:15 یکم بهمن ماه ماموران کلانتری جوادیه تهرانپارس با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ از درگیری در میدان پروین، خیابان 96 شرقی مطلع شده و بلافاصله اکیپ گشت 110 این یگان جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می‌شوند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند، یک نفر با مشت و لگد درب آپارتمان یکی از شهروندان را می‌کوبد و به زور قصد ورود دارد. 
 
با توجه به حساسیت موضوع و مشهود بودن جرم متهم، ماموران جهت آرام کردن اوضاع به وی تذکر می‌دهند اما متاسفانه نامبرده بدون توجه به تذکر پلیس در حالی که به عمل مجرمانه خود اسرار می‌ورزید با شوکر و اسپری اشک آور و یک قبضه چاقو به سمت ماموران حمله ور شد.
 
ماموران جهت متوقف کردن این شرور ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند اما نامبرده باز هم توجهی نکرد و مجدد به سمت ماموران حمله ور شد که پس از آن عوامل کلانتری جهت حفظ جان خود اقدام به شلیک 2 تیر جنگی به سمت پای فرد شرور کرده که متهم عقب نشست و سریعا توسط خودرو خود محل را ترک کرد. 
 
با فرار متهم ماموران در گفتگو با صاحب ملک که "سهراب" نام داشت، دریافتند که متهم متواری به دلیل اختلاف حساب (طلبکار) قصد ضرب و شتم وی را داشته است. 
 
ماموران ضمن اخذ مشخصات متهم عملیات تعقیب و مراقبت خود را جهت دستگیری متهم متواری که "سهیل" نام داشت، آغاز کردند.
 
دقایقی بعد ماموران از طریق مرکز پیام کلانتری 126 تهرانپارس اطلاع می‌یابند فردی تیر خورده جهت درمان به بیمارستان مراجعه کرده است.
 
در ادامه عوامل کلانتری از آنجایی که احتمال می‌دادند وی همان شرور متورای است سریعا به بیمارستان مذکور اعزام و در بررسی‌های پلیسی در می‌یابند که فرد تحت درمان همان سهیل است.
 
سرهنگ امیر هوشنگ امیری رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم به دلیل جراحت وارده تحت نظر می‌باشد و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.


  اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
ویدئوی لحظه انفجار خونین در صنعا پایتخت یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ، نقشه مرد شیاد برای فرار از جریمه 8 میلیاردی/ پایان 5 سال زندگی مخفیانه در پایتخت



جانشین انتظامی استان کردستان ، از دستگیری فردی خبر داد که به منظور فرار از پرداخت جریمه 8/2 میلیاردی ، با جعل گواهی فوت برای خود ، 5 سال مخفیانه زندگی می‌کرد .

 سرهنگ پاسدار جعفر آژنگ  جانشین انتظامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع جعل اسناد دولتی از مراجع قضایی به پلیس امنیت عمومی کردستان ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی آن پلیس قرار گرفت .

وی افزود : تحقیقات ماموران حکایت از آن داشت ، متهم پرونده مردی میانسال است که سال 1389 در مرجع قضایی به پرداخت 2 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شده است ، اما برای فرار از اعمال قانون ، با جعل اسناد و مدارک دولتی اقدام به تهیه گواهی فوت برای خود نموده و از آن تاریخ به طور مخفیانه در پایتخت سکونت دارد .

جانشین انتظامی استان کردستان اضافه کرد : ماموران پرونده با پیگیری های خود دریافتند متهم طی سال چندین مرتبه جهت سرکشی از اقوام و آشنایان خود به شهر سنندج تردد می کند ، که در این زمینه با کنترل مستمر پاتوق و مخفیگاه های احتمالی ، وی 3 روز پیش در اقدامی غافلگیرانه هنگام حضور در شهر سنندج دستگیر شد .

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی اظهار داشت: در این راستا با اطلاعات کسب شده از متهم ، فردی که با جعل اسناد دولتی اقدام به تهیه گواهی فوت برای وی کرده بود نیز شناسایی و در شهر سنندج دستگیر شد .

سرهنگ آژنگ خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده ، متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران