اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پایان تلخ ابراز علاقه 8 ساله به یک زن


مردی در دادگاه خانواده گفت: طی 8 سال زندگی مشترک به دنبال ابراز علاقه از سوی همسرم بودم ولی او تنها پشتوانه من بود و علاقه خود را ابراز نمی‌کرد.

مردی در دادگاه خانواده گفت: طی 8 سال زندگی مشترک به دنبال ابراز علاقه از سوی همسرم بودم ولی او تنها پشتوانه من بود و علاقه خود را ابراز نمی‌کرد.

 این مرد با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد و در برابر قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده با اشاره به اینکه حدود 8 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت:

 همسرم طی این همه سال یک بار هم به من ابراز علاقه نکرده است. می‌خواهم از همسرم جدا شوم چون همیشه مانند کوه است و تنها از من حمایت می‌کند ولی مانند یک همسر در کنارم نیست و ابراز محبتی نمی‌کند. یک فرزند داریم که حاضرم به دلیل اینکه بتوانم زودتر جدا شوم، حضانت او را به زنم بدهم تا بهانه‌ای نداشته باشد.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه طی این سال‌ها شوهرم قدر مرا ندانست، اظهار داشت: همیشه پشتوانه شوهرم بودم و نگذاشتم احساس ناراحتی کند ولی هیچ گاه ابراز علاقه نکردم چون خجالت می‌کشیدم که علاقه‌ام نسبت به او را به زبان بیاورم.

 شوهرم باید از درخواست خود منصرف شده و بداند که هر کاری برای حفظ زندگیمان انجام می‌دهم ولی به او ابراز علاقه نمی‌کنم. طی این 8 سال زندگی مشترک شوهرم نیز به من ابراز احساسات نکرده است بنابراین من هم می‌توانستم مانند او درخواست جدایی دهم. شوهرم لجباز بوده و بچگانه فکر می‌کند، در واقع او به دنبال بهانه است چون من در زندگی مشترک هیچ چیزی برایش کم نگذاشته‌ام.

مرد در ادامه بیان کرد: ابراز علاقه همسرم را می‌خواهم نه اینکه او خشک باشد و مانند یک مرد در کنارم باشد؛ در واقع او باید تغییر کند و گرنه من از درخواستم منصرف نمی‌شوم.

 زن در انتها گفت: من تغییر نمی‌کنم و شوهرم باید بداند که مرا به همین شکلی که هستم باید بخواهد و در کنارم زندگی کند. قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین، زن و مرد را به مصالحه دعوت کرد و جلسه را خاتمه داد.


منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
جیم کریه که به تازگی عاشق یکی از بازیگران 26 ساله شده داره تو وب کم ابراز علاقه میکونه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+ عکس



زن فوتبالیست مشهور روزی آرزو داشت مردی به او ابراز علاقه کند+عکس
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.
شاید در حال حاضر ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام یک شخصیت معروف و شناخته شده باشد اما او در مصاحبه اخیرش گفته است روزی آرزو داشته است که مردی به او توجه و ابراز علاقه کند.

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

ویکتوریا بکهام,ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام

همسر 38 ساله جذابترین مرد دنیا که مادر چهار فرزند و زنی موفق در عرصه مد است می گوید:در اوایل جوانی هیچ مردی حاضر به پذیرفتن او نبود. و دختر فوق العاده افاده ای و پول پرست بوده  و همیشه به دنبال بهترینها بوده است .
وی میگوید آن زمان همیشه به بهترین رستورانها میرفت و بهترین لباسها را میپوشید و به دنبال بهترین عطر و کفش  و کیف بوده است. او معتقد است جاه طلبی به نوعی در ذات او نهادینه شده است. او میگوید به سختی لبخند میزند و در کل انسان سردی است و به سختی با غریبه ها ارتباط برقرار میکند..../rouzegareno.ir