اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاپـوش پدر برای پسر به قـتل انجامید



قاتلی كه هفت سال پیش با چند نفر از اقوامش در جاده‌ای منتهی به كرمانشاه كمین كرد و با شلیك گلوله مردی ٥٥ ساله را به قتل رساند، دستگیر شد..

٢١ شهریور ٨٧ مردی ٥٥ ساله هنگام بازگشت به خانه، در جاده‌ای منتهی به كرمانشاه با هجوم تعدادی ناشناس روبه‌رو شد و پس از اصابت چند گلوله به قتل رسید. با حضور ماموران در محل و بررسی مدارك شناسایی مقتول، هویت او مشخص شد و تحقیقات از خانواده‌اش در دستور كار قرار گرفت. همزمان با انتقال جسد به پزشكی قانونی نیز پرونده‌ای با موضوع «قتل» در پلیس آگاهی كرمانشاه تشكیل شد. این در حالی بود كه تحقیقات از خانواده مقتول فرضیه قتل به دلیل اختلافات شخصی را رد می‌كرد.

 

خانواده مقتول مدعی بودند او هیچ اختلافی با فردی نداشت؛ موضوعی كه باعث شد تا كشف راز قتل و دستگیری متهمان با پیچیدگی روبه‌رو شود. تحقیقات ادامه داشت تا سرانجام در سال ٩٠ سرنخ‌هایی از متواری شدن قاتل به شهرستان كرج به دست آمد. پرونده به پلیس آگاهی البرز ارجاع داده شد و كارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این استان مسوول رسیدگی به آن شدند.

 

در گام اول كارآگاهان به بانك اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار مراجعه كردند با این حال سرنخ مهمی از متهم به دست نیامد اما مشخص شد یكی از بستگان متهم در كرج زندگی می‌كند. به این ترتیب ماموران به محل سكونت آشنای قاتل اعزام شدند و او را دستگیر كردند. مرد میانسال در بازجویی‌ها اعتراف كرد كه متهم به تازگی همراه خانواده‌اش به كرج نقل مكان كرده است.

با به دست آمدن نشانی محل سكونت متهم تیمی از كارآگاهان خانه او را به مدت ٤٨ ساعت تحت مراقبت نامحسوس قرار داده و سرانجام پس از محاصره كامل در عملیاتی غافلگیرانه قاتل فراری را پس از هفت سال دستگیر كردند. این در حالی است كه متهم قصد داشت با دادن رشوه ١٠ میلیون تومانی از دام پلیس فرار كند اما در انجام نقشه خود ناكام ماند و اقدام به دادن رشوه نیز ضمیمه پرونده قتل شد. با انتقال متهم به پلیس آگاهی بازجویی از او آغاز شد. قاتل در ابتدا منكر هرگونه ارتكاب قتل شد اما سرانجام به جرم خود اعتراف كرد و در شرح حادثه گفت: «هفت سال پیش پدرم به من گفت كه مقتول او را در یك درگیری به‌شدت كتك زده است.

 

او مرا برای انتقام‌گیری ترغیب كرد. من هم با تهیه اسلحه با چند نفر از اقوامم در جاده‌ای منتهی به كرمانشاه كمین كردم و به محض رسیدن مقتول به سمتش شلیك كردم. وقتی مطمئن شدم او كشته شده از محل فرار كردم.» متهم در ادامه مقتول را بی‌گناه دانست و گفت: «پدرم به من دروغ گفته بود كه با مقتول درگیر شده. من از این موضوع خبر نداشتم. آنها برایم پاپوشی درست كرده بودند تا از مقتول انتقام بگیرند. او با یكی از اقوامم اختلافات شخصی داشت.»

 

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی، رییس پلیس آگاهی البرز با اشاره به ادامه رسیدگی به پرونده گفت: « متهم پس از ارتكاب جرم بلافاصله متواری و پس از آن به مدت هفت‌سال به صورت مخفیانه در كوه‌های اطراف كرمانشاه، اراك، اسلامشهر، شهریار و سپس با نام‌های مستعار به صورت آزادانه همراه خانواده‌اش در كرج زندگی می‌كرد.» سرهنگ صباحی از ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم خبر داد و گفت: «متهم پس از اعتراف به قتل برای ادامه روند قضایی به كرمانشاه منتقل شد و تحقیقات برای تكمیل جزییات پرونده در پلیس آگاهی این استان ادامه خواهد داشت.»

 اخبار حوادث - اعتماد


ویدیو مرتبط :
‫23 اگر پدر وفات کرد نمازهای قضای پدر بر عهده پسر بزرگ است؟‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: پدر و پسر خوش خنده


 
 
 

پدر و پسر خوش خنده


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.