اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ «نه» فراری به خودروهای هوشمند


بسیار واضح و مبرهن است که فراری خودرویی است که تقریا تمام افراد آرزوی داشتن یکی از آن را دارند. همین موضوع باعث شده است تا توجه و وسواس زیادی بر روی محصولات این شرکت باشد که کار را بسیار برای مدیرانش سخت می کند.

وب‌سایت ترنجی - امیرحسین برتری: بسیار واضح و مبرهن است که فراری خودرویی است که تقریا تمام افراد آرزوی داشتن یکی از آن را دارند. همین موضوع باعث شده است تا توجه و وسواس زیادی بر روی محصولات این شرکت باشد که کار را بسیار برای مدیرانش سخت می کند.

پاسخ

فراری از اوایل زمان پیدایش خود تا به الان همیشه خودروهایی خاص و سریع تولید می کرده که همه آرزوی داشتنشان را دارند و مطمعنم شما هم با ما هم عقیده اید که تا حد زیادی از پس این وظیفه سخت برآمده است.

فراری اکثر اوقات در برابر تغیرات مقاوم بوده، مثالش همین قصیه توربو یا تولیده خودروی شاسی بلند، چیزی که خیلی از رقبا زودتر به آن پرداخته بودند تا مشتریان بیشتری کسب کنند، اما فراری تنها به فروش بیشتر فکر نمیکند و دوست دارد همچنان خاص باشد. البته تعداد مدل های خاص و تولید محدود این شرکت در مدت اخیر کم شده و فراری در تلاش است این نوع محصولات را بیشتر کند.

پاسخ

این خودروساز که مقر اصلی اش در مارانلو است، زیر نظر شرکت مادر، فیات-کرایسلر اداره می شود. سرجیو مارچیونه سرپرست فیات-کرایسلر در صحبت های خود با مجله ی تاپ گیر در ژنو اعلام کرده است:

ما مانند شرکت های دیگر عمل نخواهیم کرد و نمی خواهیم مانند بقیه باشیم، دوست ندارم خودروهای فراری خیلی شبیه به بقیه خودروسازان باشد یا اینکه همه بتوانند آن ها را تهیه کنند. ما باید در تولید و طراحی محصولات خود بسیار دقیق باشیم، همچینن در قیمت گذاری آن ها، تا اصلی ترین ویژگی فراری، یعنی خاص بودن آن حفظ شود.
وقتی در مود تولید خودروهای بیشتر و یا ادامه دادن همین ترکیب فعلی یعنی دو خودوری V8 و دو V12 سوال شد مارچیونه پاسخ داد:

هنوز معلوم نیست، فراری شرکتی نرم و قابل انعطاف است. ما در حال افزایش محصولات خود هستیم و لی مطمعن باشید هیچ SUV یا خودروی شاسی بلندی در کار نخواهد بود.

پاسخ

البته از قبل هم کاملا معلوم بود که تولید یک SUV با روحیات و سیاست های فراری همخوانی ندارد، اما مسئله ی دیگری باقی می ماند که درحال حاظر خیلی از دیگر رقیبان و خودروسازان در حال کار بر روی آن هستند، سیستم های رانندگی هوشمند وخودکار. مارچیونه پس از پرسش این سوال که آیا به دنبال تولید و گسترش این نوع سیستم ها هستند یا نه بسیار قاطع جواب داد: مگر از روی جنازه من رد شوند!


ویدیو مرتبط :
!! خودروهای هوشمند آینده !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیامکها و تماسهای بی پاسخ را بو کنید/ گجت تولید بوهای دلپذیر برای تلفن هوشمند



سیستم عامل اندروید ,تولید بوهای دلپذیر برای تلفن هوشمند

پیامکها و تماسهای بی پاسخ را بو کنید/ گجت تولید بوهای دلپذیر برای تلفن هوشمند

یک شرکت ژاپنی قطعه جانبی برای تلفنهای هوشمند ساخته است که هنگام دریافت پیامک، نامه الکترونیکی و یا تماس بی پاسخ کاربر خود می تواند بوهای مختلفی را از نارگیل گرفته تا کاری و سیب و نعنا استشمام کند.

 قطعه جانبی سنتی (Scentee) هم با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید کار می کند و هم با آی فون و هنگامی که تلفن می خواهد توجه شما را به یک اطلاعیه از جمله پیامک، نامه الکترونیک، به روز شدن شبکه های اجتماعی یا تماس بی پاسخ جلب کند بویی دلپذیر به مشام شما می رسد.

این قطعه جانبی تلفن هوشمند به بینی شما این امکان را می دهد تا بداند چه زمانی یک پیام جدید دریافت کرده اید.

 

سیستم عامل اندروید ,تولید بوهای دلپذیر برای تلفن هوشمند


کاربر این قطعه می تواند بو و عطر مورد علاقه خود را انتخاب کند و به این بو کارکردهای خاصی بدهد، به عنوان مثال وقتی که کاربر یک نامه الکترونیکی دریافت می کند می تواند عطر یک قهوه را استشمام کند و هنگامی که یک پیامک دریافت کرده رایحه نعنا به مشام وی می رسد. کاربر همچنین می تواند رایحه ای را که می خواهد صبح به واسطه آن از خواب بیدار شود را برای زنگ هشدار تلفن خود تنظیم کند.

 

سیستم عامل اندروید ,تولید بوهای دلپذیر برای تلفن هوشمند


این دستگاه کوچک و گرد به سوکت هدفون وصل شده و دربرگیرنده نور ال ایی دی است که رنگ با یک اپلیکیشن رایگان قابل تنظیم است.

بوها و عطرهای مختلف این گجت از گل سرخ، یاس، سیب، بوهایی چون ادویه کاری، سوپ ذرت، قهوه و شیرینی دارچینی متنوع است.

این دستگاه از روز 15 نوامبر با قیمت 35 دلار وارد بازار می شود./مهر