اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ منفی هاشمی رفسنجانی به دعوت پادشاه عربستان



دعوت   پادشاه عربستان ازرفسنجانی

حضور رییس مجمع تشخیص در حج منتفی شد
پاسخ منفی هاشمی رفسنجانی به دعوت پادشاه عربستان

هاشمی رفسنجانی به دعوت ملک عبدالله پادشاه عربستان برای حضور در مراسم حج امسال پاسخ منفی داده است.

به گزارش فارس، برخی شنیده‌ها حاکیست که هاشمی رفسنجانی به دعوت ملک عبدالله پادشاه عربستان برای حضور در مراسم حج امسال پاسخ منفی داده است و حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم منتفی است.

پیش از این یکی از مشاوران هاشمی رفسنجانی از دعوت رسمی ملک عبدالله پادشاه عربستان برای حضور در این مراسم خبر داده بود./فارس

 


ویدیو مرتبط :
هاشمی رفسنجانی دعوت برای راهپیمایی روز قدس ۱۳۹۲

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هاشمی رفسنجانی درگذشت ملک عبدالله را تسلیت گفت/ آرزوی توفیق برای پادشاه جدید عربستان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در پی درگذشت ملک عبدالله، هاشمی رفسنجانی در پیامی خطاب به ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود جانشین ایشان این ضایعه را تسلیت گفت.

در پی درگذشت ملک عبدالله، آیت الله هاشمی رفسنجانی در پیامی خطاب به ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود جانشین ایشان این ضایعه را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: درگذشت ملک عبدالله بن عبدالعزیز را به مردم و مسئولان کشور دوست عربستان سعودی، تسلیت می گویم. از خداوند متعال برای آن فقید رحمت واسعه و برای خانواده و خاندان صبر و اجر مسئلت می کنم.


در ادامه این پیام آمده است، توفیق حضرتعالی را در تحکیم وحدت جهان اسلام، سعادت، هم زیستی و اخوت دو ملت ایران و عربستان، در سایه تعالیم عالیه اسلام خواستارم.

اخبار سیاست خارجی - فارس