اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ طنز همشهری به احمدی نژاد



پاسخ طنز همشهری به احمدی نژاد

 

 ,احمدی نژاد,روزنامه همشهری,علل ورود آب به مترو تهران,اخبار,اخبار سیاسی

 

روزنامه همشهری در سرمقاله امروز خود به پاسخی فرضی به دستور رئیس جمهور برای بررسی علل ورود آب به مترو تهران داده و نوشته است: از آنجا که ضروری است ریاست محترم جمهوری هر چه سریع تر از جوانب این رویداد آگاه باشند لذا پاسخ احتمالی کارشناسان مربوطه را ذیلا به استحضار می رسانیم.

آفتاب: این روزنامه در ادامه به نقل از کارشناسان آورده است: جناب آقای محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران پیرو دستور آن مقام محترم در خصوص بررسی ابعاد سیل مترو نتیجه گزارش پس از کارشناسی های فراوان کارشناسان مربوطه بدین شرح به استحضار می رسد: کارشناسان مربوطه معتقدند که اقدامات اخیر شهرداری تهران در جهت افزایش بی رویه سرانه فضای سبز هر تهرانی که از هشت و نیم متر به 15 متر رسیده است باعث شدت بارش نزولات آسمانی شده که شهرداری تهران در این زمینه باید پاسخگو باشد.

این بارش به تدریج باعث شده است که رودخانه کن، میانرود، اروند رود، سفید رود، گاوخونی، و کارون که همگی در حوزه استحفاظی شهرداری تهران محسوب می شود، طغیان کند، این در حالی است که مدت های مدید از سوی استانداری تهران به شهرداری تهران اخطار کتبی داده شده بود که باید این رودخانه ها را لایروبی کند و حتی هفته قبل از حادثه کتبا به شهردار تهران ابلاغ شد که روز یکشنبه تگرگ می‌بارد و سیل از سمت رودخانه طغیان می کند و از سمت ایستگاه ارم سبز منحرف می شود به سمت مترو و آب مترو را می‌برد اما متاسفانه شهرداری تهران به این اخطار کتبی وقعی ننهاد و همین بی توجهی شهرداری تهران باعث شد که در فومن، اردبیل و خراسان رضوی هم سیل بیاید...و اما در تهران، مترو وسیله ای که جای منوریل را تنگ کرده است در خط 4 دچار آبگرفتگی شد. کارشناسان مربوطه یکی از عوامل این حادثه را پیشرفت غیرمتعارف و فزاینده مترو در سال های اخیر عنوان کردند. احتمالا مستحضرید به رغم بلوکه کردن 2 میلیارد دلار اعتبار مترو هنوز معلوم نیست شهرداری تهران چگونه ایستگاه پشت ایستگاه می‌سازد. همشهری در پایان سرمقاله امروز خود به رئیس جمهور توصیه کرده است گزارش دادگاه فساد بانکی را نیز بخواند./آفتاب


ویدیو مرتبط :
شعر طنز / احمدی نژاد، سلطان کاپشن! / نشست حامیان احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ اوباما به پیشنهاد گفتگوی احمدی نژاد



 

 

 

 

 

پاسخ اوباما به پیشنهاد گفتگوی احمدی نژاد

 

پاسخ اوباما به پیشنهاد گفتگوی احمدی نژاد : درباره طالبان مذاکره کنیم

وی افزود، اگر ایران اثبات کند که هدفش از برنامه های اتمی دست یابی به بمب اتم نیست ، واشنگتن مشکلی با تداوم برنامه های هسته ای صلح آمیز این کشور ندارد .

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از روزنامه نگاران آمریکایی در کاخ سفید از ایده گفتگو با ایران حمایت کرد ، اما حوزه این گفتگو را به موضوع افغانستان و بر محور طالبان محدود کرد .

به نقل از وب سایت واشنگتن پست ، رییس جمهوری آمریکا که دو روز قبل از این سخنان با پیشنهاد گفتگوی رودررو از سوی محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران مواجه شده بود ، بدون دادن پاسخی صریح به این پیشنهاد گفت : " مایلم درباره موضوعی که منافع مشترکی با ایران در آن زمینه داریم ، یعنی مبارزه با طالبان با ایران مذاکره کنیم .

وی با اشاره به تلاش های حامد کرزای رییس جمهوری افغانستان در زمینه جذب طالبان و آشتی با این گروه شبه نظامی گفت : " می خواهیم که ایران هم جزئی از طرف های منطقه ای  این مذاکرات باشد . ایران می تواند یکی از طرف های گفتگوهای صلح با طالبان باشد و می تواند نقش  سازنده ای در این روند ایفا کند ".

اوباما همچنین با تکرار دغدغه ها و نگرانی های  واشنگتن از اهداف برنامه های هسته ای ایران گفت : " این مساله بسیار مهم است که راه هایی مشخص در مقابل حکومت ایران قرار دهیم تا صلح آمیز بودن اهداف برنامه های هسته ای خود را به ما اثبات کنند ".

وی افزود، اگر ایران اثبات کند که هدفش از برنامه های اتمی دست یابی به بمب اتم نیست ، واشنگتن مشکلی با تداوم برنامه های هسته ای صلح آمیز این کشور ندارد .

رییس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال روزنامه نگاران آمریکایی درباره اینکه آیا برای مذاکره با ایران نامه ای محرمانه به رهبران این کشور فرستاده یا نه ؟ با تکذیب اینکه اخیرا نامه ای به رهبر یا رییس جمهوری ایران فرستاده ،افزود که مقامات ایرانی به آغاز دور جدیدی از گفتگوها با گروه 1+5 در ماه سپتامبر ابراز تمایل کرده اند .

وی همچنین ادعا کرد که تحریم های جدید  بیش از آنچه که مقامات ایرانی انتظار داشته اند ، آنها را تحت تاثیر قرار داده است ..../تحلیل:عصرایران