اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ سعید جلیلی به این سوال:«چه تضمینی وجود دارد مثل احمدی‌نژاد نشوید»؟!



سعید جلیلی,محمود احمدی نژاد

پاسخ سعید جلیلی به این سوال:«چه تضمینی وجود دارد مثل احمدی‌نژاد نشوید»؟!

نسیم نوشت:

سعید جلیلی در سفر به گیلان در پاسخ به این سوال که 'چه تضمینی وجود دارد مثل احمدی‌نژاد نشوید'، گفت: در دوره قبل گفتمان ما گفتمان انقلاب بود و احمدی‌نژاد هم بر همین گفتمان تاکید داشت ولی در ادامه، حب قدرت وی را منحرف کرد.

وی گفت: بنده پایبند به ایستادگی بر گفتمان انقلاب و تابع محض رهبری هستم./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
پاسخ های احمدی نژاد به سوال های نمایندگان مجلس 1390_12_

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سعید جلیلی كاندیدای دولت یا اتاق فكر احمدی نژاد 84



دومین مناظره انتخاباتی

دومین مناظره انتخاباتی این شائبه را تقویت كرد

سعید جلیلی كاندیدای دولت یا اتاق فكر احمدی نژاد 84

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری این شائبه را تقویت كرد كه سعید جلیلی یا كاندیدای دولت است یا كاندیدای همان اتاق فكری است كه برای احمدی نژاد در سال ۸۴ برنامه ریزی گفتمانی و انتخاباتی كرده بود.

به گزارش پایگاه خبری فریادگر از همان روزی كه قرار شد لنكرانی به نفع سعید جلیلی كنار برود، اخبار محافل سیاسی حاكی از آن بود كه جلیلی كاندیدای جریان دولت هم می باشد. جریان دولت با رد صلاحیت مشایی هیج كاندیدایی در انتخابات ندارد فلذا از سعید جلیلی حمایت خواهد كرد

. این خبر البته با واكنش نصف و نیمه سعید جلیلی روبرو شد و وی در یك تكذیب نه چندان سفت و سخت مدعی شد كه كاندیدای دولت نیست. البته برخی از تحلیلگران سیاسی معتقد بودند كه این تكذیب از آن جهت صورت گرفت تا رای منفی دولت در سبد رای جلیلی قرار نگیرد وگرنه نه دولت چاره ای جز حمایت از جلیلی دارد و نه جلیلی می تواند از حمایت دولت چشم پوشی كند.

گفتمان و رویكرد سعید جلیلی در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری نشان داد كه این تحلیلگران چندان بیراه نمی گویند. جلیلی در این مناظره سعی كرد، احمدی ن‍ژاد سال ۸۴ باشد و از نسخه كهنه مبارزه با اشرافیگری، نگاه پوپولیستی و ایجاد دو قطبی مركز - حاشیه برای معرفی خودش استفاده كند.

جلیلی در این مناظره سعی كرد خودش را مقابل حسن روحانی قرار دهد كه از قرار معلوم كاندیدای مورد حمایت آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهد بود. برنامه های جلیلی هم در حوزه فرهنگی و اشاره گاه بیگاه وی بی دولت اسلامی هم از سایر مشتركات وی با احمدی نژاد سال ۸۴ بود.

شباهت رویكرد انتخاباتی جلیلی به احمدی نژاد سال ۸۴ به گونه ای است كه گویی یك اتاق فكر برای آنها برنامه ریزی كرده و به آنها برنامه داده است و احتمال اینكه جلیلی كاندیدای دولت باشد، زیاد است.

منبع:faryadgar.com