اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

پاسخ اوباما به سوالات CBS درباره توافق


رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را ترک خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با شبکه سی بی اس گفت که اگر به توافق قابل قبول با ایران نرسیم واشنگتن مذاکرات را رها خواهد کرد.

وی افزود: هرگونه توافق هسته‌ای باید به قدرتهای غربی این قابلیت راستی آزمایی را بدهد که مطمئن شوند ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا نخواهد کرد و اگر ایران تمرد کرد قدرتهای غربی وقت کافی برای واکنش را داشته باشند.

اوباما تاکید کرد که اگر قرار باشد به همچین توافقی نرسیم پس ما آن را نمی‌خواهیم.

اظهارات رئیس جمهوری آمریکا در حالی مطرح میشود که دیپلماتهای غربی و ایرانی از پیشرفت در دور اخیر مذاکرات در مونتروی سوئیس خبر دادند. با این حال دو طرف تاکید دارند که هنوز مشکلاتی باقیمانده است.


ویدیو مرتبط :
سخنان اوباما بعد از توافق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنگوی کاخ سفید:اوباما به سوالات درباره توافقنامه هسته ای ایران پاسخ می دهد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,رییس جمهوری آمریکا

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه در کنفرانس خبری به سوالات درباره توافقنامه هسته ای امضا شده بین ایران و قدرت های جهانی پاسخ می دهد..

به گزارش خبرگزاری رویترز، 'جاش ارنست' به خبرنگاران گفت، این کنفرانس خبری در 'ایست روم/ سالن شرقی' کاخ سفید و قبل از سفر از پیش برنامه ریزی شده 'باراک اوباما' به اوکلاهما برگزار می شود.

کاخ سفید پیشتر نیز از گفت وگوی تلفنی اوباما با نخست وزیر اسرائیل و پادشاه عربستان سعودی درباره توافقنامه هسته ای ایران خبر داده بود.

سیاست خارجی - ایرنا