اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک



شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی که دو زن و 15 فرزند دارد در صدد است برای خرید 4 واحد این ساختمان نیز 250 میلیون دلار بپردازد. این گران ترین ساختمان نیویورک است. این بنا سال آینده آماده تحویل خواهد بود. این پنت هاوس، در طبقه 89 و 90، دارای یک سالن بزرگ، حداقل پنج اتاق خواب، چهار شومینه، و امکانات بسیار دیگر است.

 

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک

 

 

نخست وزیر قطر برای خرید پنت هاوس خانه ای در نیویورک 100 میلیون دلار پرداخت.

 

به گزارش روزگار نو، شیخ حمد بن جاسم بن جابر آل ثانی که دو زن و 15 فرزند دارد در صدد است برای خرید 4 واحد این ساختمان نیز 250 میلیون دلار بپردازد. این گران ترین ساختمان نیویورک است. این بنا سال آینده آماده تحویل خواهد بود.

 

این پنت هاوس، در طبقه 89 و 90، دارای یک سالن بزرگ، حداقل پنج اتاق خواب، چهار شومینه، و امکانات بسیار دیگر است./روزگارنو

 

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک

 

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک

 

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک

 

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک

 

ولخرجی نخست وزیر قطر در نیویورک

 



ویدیو مرتبط :
صحبتهای افشا شده نخست وزیر قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر نخست‌وزیر قطر در خانه فساد



روزنامه فایننشنال تایمز فاش کرد:

دختر نخست‌وزیر قطر در خانه فساد

روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز فاش کرد که نیروهای امنیتی انگلیس دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را به اتهام مفاسد اخلاقی و فحشا در یک خانه فساد در لندن دستگیر کرده‌اند.

اعتدال:روزنامه انگلیسی فایننشنال تایمز نوشت که نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس روز گذشته به آپارتمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس به دلیل مظنون بودن به جای دادن اسلام‌گرایان در خود یورش بردند.

 

این روزنامه انگلیسی در ادامه می‌افزاید: هنگام ورود به این آپارتمان نیروهای امنیتی و پلیس انگلیس با صحنه غافلگیر کننده‌ای مواجه شدند، چون با خانه فسادی روبرو شدند که مخصوص عرب‌های مقیم لندن است.

آنها افراد این خانه را در وضعیت‌های نابهنجار و در حال ارتکاب زنا بازداشت کردند و غافلگیری‌ بزرگ برای آنها این بود که این نیروها پس از بازداشت افراد این خانه متوجه شدند، دختر شیخ "حمد بن جاسم"، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در بین این افراد است.

 

روزنامه فایننشنال تایمز تاکید می‌کند که نیروهای پلیس و امنیتی انگلیس "سلوی حمد بن جاسم"، دختر شیخ حمد، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر را نیمه عریان با یک مرد بازداشت کرده‌اند.

به گزارش فارس، به محض بازداشت دختر نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر سفارت قطر در لندن بسیار تلاش کرد که از درز این رسوایی به مطبوعات جلوگیری کند، اما یکی از عناصر دستگاه‌های امنیتی انگلیس یکی از روزنامه‌های محلی را از این خبر مطلع کرد./اعتدال

منبع:  فارس