اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی ژیان تبدیل به موتورسیکلت شد +تصاویر



یک مرد فرانسوی، اخیرا با انتشار تصاویری از موتور سیکلت دست ساز خود از ماجرای عجیبی که برای او در سال 1993 میلادی رخ داده بود پرده برداشته است.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یک برق کار فرانسوی به تازگی پرده از داستانی جالب برداشته است که در سال 1993 برای وی رخ داده بوده است. او در سال 1993 میلادی و در سن 43 سالگی با یک خودروی ژیان سفری به شمال آفریقا و کشور مراکش داشت. او در حال حرکت در جاده ای در دل بیابانهای مراکش بوده است که به یک ایست بازرسی نظامی ارتش مراکش برخورد می کند. نفرات موجود در پست به او اطلاع می دهد که ادامه این منطقه یک محل نظامی است و او دیگر نمی تواند در مسیر مستقیم به حرکت خود ادامه دهد.

 

تصاویری از موتور سیکلت

وی سپس در یک جاده فرعی به مسیر خود ادامه می دهد و سعی می کند با گذر کردن از درون بیابان مسیر خود را کوتاه کند. متاسفانه خودروی او دچار مشکل شده و او به تنهایی در وسط بیابان تنها می ماند. وی بر اساس نقشه خود متوجه می شود که لااقل 30 کیلومتر با نزدیک ترین روستا فاصله دارد و نمی تواند با پای پیاده به روستا برسد.

 

تصاویری از موتور سیکلت

شغل او که در زمینه وسایل برقی بود در اینجا به کمک وی آمد و او سعی کرد تا با استفاده از قطعات موجود در خودروی ژیان خود وسیله نقلیه دیگری ساخته و از مخمصه فرار کند. خوشبختانه وی در خودروی خود آب، غذا و لوازم یدکی کافی به همراه داشت. در طول 12 روز او با جیره بندی آب و غذای خود و سعی در تحمل گرسنگی و تشنگی به کار مشغول شد و کلیه قطعات خودروی خود را پیاده کرده و با استفاده از موتور و سیستم تامین برق و چرخ های خودرو یک موتور سیکلت ساخته و توانسته بود خود را به نزدیک ترین روستا برساند.

تصاویری از موتور سیکلت

او که هم اکنون 62 سال سن دارد در شمال غرب فرانسه زندگی می کند و به تازگی تصاویری از موتور سیکلت عجیب خود را در فضای مجازی منتشر کرده است./ باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبدیل تراکتور قدیمی به موتورسیکلت + تصاویر



موتورسوار آمریکایی چیزی به نام تراکتور سیکلت ساخته است.

لَری مِدویگ موتورسوار اهل پنسیلوانیا، اوهایو، آن‌قدر شیفته موتورسیکلت است که از هر چیزی می‌تواند موتورسیکلت بسازد. چند سال پیش او با استفاده از اجزای قدیمی یک تراکتور چیزی ساخت که شاید بتوان آن را تراکتور سیکلت نامید! وسیله نقلیه عجیب مدویگ در طی مراسم‌های مختلف و در فروشگاه‌های ابزارآلات در سطح شهر اوهایو دیده‌شده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون, موتورسیکلت عجیب

 

 اخبار , اخبار گوناگون, موتورسیکلت عجیب

 

اخبار , اخبار گوناگون, موتورسیکلت عجیب

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران جوان