اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وقتی بی ام و تغییر چهره می دهد



نسل جدیدی از خودروهای بی ام و ، سری یک با تغییرات قابل توجهی مواجه شده اند تا بتوانند این خودرو را تبدیل به یک خودروی متفاوت کنند.

نسل جدید بی ام و با تغییرات چشمگیری رونمایی شده از ویژگی های این محصول می توان به استفاده از فناوری های روز دنیا اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودروهای بی ام و

 
نسل جدیدی از خودروهای بی ام و ، سری یک با تغییرات قابل توجهی مواجه شده اند تا بتوانند این خودرو را تبدیل به یک خودروی متفاوت کنند. محصول جدید از خودروهای گذشته بی ام و بزرگتر بوده و از ویژگی های این محصول جدید می توان به کار گرفتن از چراغ های LED در طول روز و کم حجم و کوچکتر شدن چراغ های جلوی ماشین اشاره کرد. سپر محصول جدید کاملا متفاوت و با هواکش های بزرگ تر بوده و چراغ های عقب ماشین نیز به شکل ال و با طراحی LED هستند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودروهای بی ام و

 
در نگاه اول، گلگیرهای پهن این محصول جدید بیش از هر چیزی چشمان مخاطبان را به خود جلب می کند. از تجهیزات داخلی محصول جدید نیز می توان به مواردی مانند امکانات مختلف و متفاوتی نسبت به محصولات قبلی بی ام و اشاره کرد. این محصول از فناوری های جدیدی مانند تهویه ای متفاوت، دارا بودن دوربین و همینطور رادارهای جدید، ترمزی متفاوت، سیستمی برای کمک به راننده برای پارک ساده تر خودرو در فضاهایی که امکان پارک محدود است یا وجود ندارد، اشاره کرد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی ,خودروهای بی ام و

اخبار اقتصادی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
تغییر چهره تنها با تغییر رژلب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر چهره قبوض جریمه رانندگی



تغییر چهره قبوض جریمه رانندگی

 

همان‌گونه که پیشتر سردار رحیمی، رئیس راهور تهران بزرگ، از الکترونیکی شدن قبوض جریمه تخلفات تا پایان سال خبر داده بود، عملا به‌کارگیری و صدور قبوض جریمه تخلفات راهور اجرایی شد.

 

به گزارش تابناک، با الکترونیکی شدن قبوض، هم درصد خطاهای مأموران کاهش پیدا کرده و سرعت صدور قبوض جریمه افزایش پیدا می‌کند در نتیجه در پرداخت خلافی خودروها نیز شهروندان با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوند و می‌توانند قبوض خود را تقربیا به صورت به روز پرداخت کنند.

دستگاه‌های صدور قبض جریمه که PBA نام دارد شبیه دستگاه‌های «POS» کارتخوان بانک‌هاست و به گفته سردار رحیمی هم‌اکنون بیش از 550 مأمور راهور تهران به این دستگاه مجهز هستند و به صورت الکترونیکی رانندگان متخلف را جریمه می‌کنند.

استفاده از سیستم الکترونیکی علاوه بر کاهش درصد خطای مأموران راهور صدور قبوض جریمه می‌تواند در کاهش ترافیک مؤثر بوده و سهولت پرداخت قبوض جریمه را در پی داشته باشد.

گفتنی است، تمام مأموران راهور تا دو ماه آینده به این دستگاه‌ها که به صوت آفلاین عمل می کنند، مجهز شده و از آن پس دیگر قبوض جریمه برگه‌ای صادر نخواهد شد.../تابناک