اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وزیر ارتباطات: فیلترینگ تلگرام توسط دولت شایعه است



اخبار,اخباراجتماعی, فضای مجازی

محمود واعظی در پاسخ به اخبار در خصوص انسداد تلگرام از سوی دولت متنی را در صفحه ی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

وزیر ارتباطات فیلترینگ تلگرام را تکذیب کرد.

به گزارش «انتخاب»، محمود واعظی در پاسخ به اخبار در خصوص انسداد تلگرام از سوی دولت متنی را در صفحه ی خود در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

 وی نوشت: «دوستان سلام

متاسفانه در شبکه های اجتماعی شایعاتی در خصوص محدودیت یا فیلتر شدن شبکه اجتماعی تلگرام توسط وزارت ارتباطات منعکس شده است. این مطالب صرفا شایعه بوده و به هیچ وجه واقعیت ندارد.

 

بنده و همکارانم در وزارت ارتباطات هیچ برنامه ای برای محدودسازی شبکه های اجتماعی نداریم و به کاربرد این شبکه ها در زندگی روزمره واقفیم و در طی این مدت همواره پیگیر تداوم فعالیت شبکه های اجتماعی نیز بوده ایم. در ضمن از کاربران عزیز تقاضا دارم تا حصول اطمینان نسبت به یک خبر، از انتشار و ارسال آن در شبکه های اجتماعی و ارتباطی خودداری نمایند تا اینگونه شایعات کمتر فضای نشر در جامعه داشته باشند. »

 

 اخبار  اجتماعی  - انتخاب 


ویدیو مرتبط :
واکنش وزیر ارتباطات در خصوص شایعه انتقال سرورهای تلگرام به ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر ارتباطات: کمیته فیلترینگ نامه‌ای درباره «فیس‌بوک» وزرا به دولت ارسال نکرده است



 نامه‌ کمیته فیلترینگ به فیس‌بوک وزرا , وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات: کمیته فیلترینگ نامه‌ای درباره «فیس‌بوک» وزرا به دولت ارسال نکرده است

محمود واعظی گفت: کمیته فیلترینگ نامه‌ای درباره مسئله فیس‌بوک وزرا به دولت ارسال نکرده و این موضوع در کمیته مربوط آن در حال بحث و بررسی است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه مراسم ختم مرحوم پیوندی (دایی حسن روحانی) در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه شنیده شده کمیته فیلترینگ درباره موضوع فیس بوک اعضای دولت نامه‌ای به دولت ارسال کرده است ،‌گفت: کمیته فیلترینگ نامه‌ای در این باره به دولت ارسال نکرده است.

وی افزود: کمیته‌ مربوط به بررسی این مسئله در دولت هفته گذشته  تشکیل جلسه داد و موضوع در حال بحث و بررسی است.

وزیر ارتباطات همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا نهاد نظارتی دیگری این موضوع را به دولت تذکر داده است یا خیر، خاطرنشان کرد: نهاد نظارتی خاصی درباره این موضوع به دولت نامه نزده است. /فارس