اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش پزشکیان به ادامه ممنوع التصویری شجریان: نمیتوان با این کار افراد را حذف کرد



اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,پزشکیان

این نماینده مجلس می گوید: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم برخی افراد دراین جامعه محبوب هستند و مردم آنها را دوست دارند و با ممنوع اتصویری یا ممنوع الگفتاری آنها نیز به جایی نمی رسیم.

مسعود پزشکیان ،نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره رایزنی های علی جنتی برای رفع ممنوع التصویر محمد رضا شجریان به خبرنگار نامه نیوز گفت: ادم از این قضایای که در مملکت اتفاق می افتد سردرنمیارد و باید از کارشناسان حقوقی پرسید که این احکام را چگونه تدوین می کنند، و به استناد انها افراد را حذف می کنند.

 وی اظهار داشت: افرادی که در قلب مردم هستند اگر عکسشان را بردارند و یا تصویرشان را نشان ندهند همچنان محبوب قلوب باقی می مانند و نمی تواند با ممنوع التصویری شان آنها را حذف کنند.

 پزشکیان با طرح این سوال که آیا این رفتارها نشانه آزادگی و حریت است گفت:اینکه ما افرادی را که در باور جامعه وجود دارند بخواهیم حذف  کنیم آیا نشانه آزادگی مان است و اگر می توانیم به این شیوه آنها را حذف کنیم خوب انها را حذف کنیم.

 وی گفت:ما چه بخواهیم و چه نخواهیم برخی افراد دراین جامعه محبوب هستند و مردم آنها را دوست دارند و با ممنوع اتصویری یا ممنوع الگفتاری آنها نیز به جایی نمی رسیم عکس و تصاویر این افراد در شبکه های اجتماعی و بین مردم ساعتی هزاران بار ردو بدل می شود و اینگونه رفتارها نیز تاثیری در کم شدن محبوبیت آنها در جامعه و بین مردم ندارد.

 این نماینده اصلاح طلب مجلس گفت:تا الان این رفتارها را کرده اند و بعد ازاین نیز انجام دهند و قطعا به جایی نمی رسند زیرا این مردم هستند که باید راجع به عملکرد خوب وبد افراد قضاوت کنند.

 

اخبار سیاسی - نامه


ویدیو مرتبط :
علت ممنوع التصویری شجریان + بیوگرافی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عراقچی: رآکتور اراک به کار خود ادامه خواهد داد/ اولین واکنش اسرائیل به توافقنامه هسته ای



 رآکتور اراکب

 عراقچی: رآکتور اراک به کار خود ادامه خواهد داد/ برنامه ای برای تولید پلوتونیوم نداشته ایم

دکتر «سید عباس عراقچی» عضو تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: رآکتور آب سنگین اراک براساس توافق صورت گرفته به کار خود ادامه خواهد داد ولی توسعه و گسترش بیشتری در طول شش ماه آینده نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر امور خارجه پس از پایان نشست خبری دکتر ظریف وزیر امور خارجه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر توقف تولید پلوتونیوم در ایران اظهار داشت: ما برنامه ای برای تولید پلوتونیوم نداشتیم.

معاون وزیر امور خارجه در پاسخ به این سوال که ادعا شده در تاسیسات اراک پلوتونیوم تولید می شود، تصریح کرد: این تاسیسات هنوز شروع به کار نکرده است که بخواهد تولید پلوتونیوم داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از این آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرده بود، رآکتور اراک در سه ماه اول سال آتی میلادی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: پیش از این مذاکرات، سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که این اقدام عقب خواهد افتاد.

------------------------------------


ابراز ناخرسندی وزیر صهیونیست از توافقنامه هسته ای

به گزارش واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی المیادین، لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد، یووال اشتاینتس، وزیر اسرائیلی تاکید کرد، از نظر این رژیم توافقنامه امضا شده در ژنو بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک توافقنامه ای بد است و اسرائیل نمی تواند در جشن بین المللی امضای این توافقنامه شرکت کند.