اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش منتخب بندرلنگه،بستک و پارسیان به ابطال انتخابات



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

واکنش منتخب بندرلنگه،بستک و پارسیان به ابطال انتخابات/زمزم نژاد:برای احقاق حق چشم به قانون دوخته ایم

منتخب مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید برحفظ وحدت ویکپارچگی مردم، به موضوع عدم تایید صحت انتخابات ازسوی هیات مرکزی نظارت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، خالد زمزم نژاد در بیانیه ای با بیان اینکه برای احقاق حق مردم وصیانت ازآرای آنان چشم امید به حمایت قانون دوخته است، تاکید کرد:هرنوع اعتراض وانتقادی باید از مجرای قانونی دنبال شود و هر حرکتی خارج از این چارچوب با هر توجیهی مورد تایید نیست.

 وی با بیان اینکه رای مردم حق الناس است وباید درحراست ازاین امانت بزرگ همه خود را ملزم به قانون بدانند،اظهارکرد: به گواه هیات نظارت برانتخابات حوزه انتخابیه وهمچنین هیات نظارت مرکزاستان،انتخابات درهر دو دوره ،زیرنگاه تیزبین مجریان وناظران و سایرنهادهای نظارتی برگزارشد و درجوی آرام، سالم ترین و بی حاشیه ترین انتخابات را با حضورحماسی مردم شاهد بودیم.

زمزم نژاد همچنین گفت:درطول روند برگزاری انتخابات قانوگرایی و پرهیز ازهر شایبه ای که با قانون و شرع مقدس اسلام درتقابل باشد سرلوحه ستاد تبلیغات انتخاباتی ام بوده است و برغم برخی بداخلاقی ها وبسترسازیها جهت تاثیرگذاری درسلامت تبلیغات،هرگز،حتی دریک مورد نیزمنجربه تخلف نشد که گواه این ادعا نیزتایید کامل روند برگزاری انتخابات ازسوی هیات های اجرایی وبالاخص هیات های نظارت بوده است.

 وی با قدردانی مجدد ازحضورپرشور وکم نظیرمردم درانتخابات خاطرنشان کرد:قطعا این حماسه بی نظیردرراستای تحقق آرمانهای نظام مقدس ایران اسلامی ولبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود که عزت و سربلندی مردم شریف خطه حافظان خلیج فارس را بدنبال داشت.

زمزم نژاد یادآورشد:به همه مردم شریف منطقه که دل درگرواتحاد وهمدلی دارند توصیه دارم همان طورکه درطول برگزاری انتخابات اخلاق مداری و منش اسلامی را سرلوحه کارشان قرارداده بودند و درجوی آرام، به دورازهر گونه حرکت تفرق انگیز و خلاف مصالح نظام درصحنه حضورداشتند، اینک نیزدرکمال آرامش ازهراقدامی که باعث تنش درجامعه می شود پرهیزنمایند.

منتخب مردم بندرلنگه،بستک وپارسیان درپایان با ابرازامیدواری ازاینکه ملاک تصمیم گیریها فقط قانون باشد،تاکید کرد:ازهمه ظرفیت های قانونی برای دفاع ازحق مردم شریف حوزه انتخابیه ام وصیانت ازآرای آنان استفاده وموضوع را تا حصول نتیجه پی گیری خواهم کرد.

شایان ذکر است؛ سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات روز گذشته گفت: با توجه به مخدوش بودن روند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان و اثبات تخلفات صورت گرفته، صحت انتخابات در این حوزه تأیید نشد.

در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک و پارسیان، از مجموع 100 هزار و 829 رای ماخوذه خالد زمزم نژاد با کسب 60 هزار و 759 رای حائز اکثریت آراء شده بود.

 


ویدیو مرتبط :
واکنش اوباما پس از انتخابات ایران !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به ابطال آرای یک منتخب مجلس


سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درباره اخبار متفاوت سایت‌های خبری درباره انتخابات اصفهان توضیح داد.

خبرگزاری میزان: سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات درباره اخبار متفاوت سایت‌های خبری درباره انتخابات اصفهان توضیح داد.

سیامک ره‌پیک در گفت‌وگویی گفت: از مجموع 207 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی 202 حوزه تأیید شده است.

وی افزود: در موارد باقیمانده برخی از حوزه‌ها با توجه به اسناد، مدارک، شکایات و اعتراضاتی که آمده بود، نیاز به بازرسی و در یک مورد هم نیاز به بازشماری آراء بود که اقدامات لازم انجام شد و نتایج آن اعلام خواهد شد.

ره‌پیک به خبرگزاری صداوسیما گفت: در حوزه انتخابیه اصفهان از کسانی که شرکت کرده بودند 4 نفر در مرحله اول انتخاب شدند و یک نفر هم با توجه به مدارک و اسنادی که وجود داشت، انتخابش به انتخابات میان‌دوره‌ای موکول شد و ان‌شاءالله در آن زمان انجام خواهد شد.