اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

واکنش سردار جزایری به پیشنهادات آمریکا



واکنش جزایری به پیشنهادات آمریکا ,مذاکره ایران و آمریکا

واکنش سردار جزایری به پیشنهادات آمریکا

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکا نمی‌تواند از خصلت‌های استکباری خود رها شود و باید با نگاه بدبینانه به پینشهادات آنها نگریست.

 سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره مذاکره ایران و آمریکا گفت: آمریکا در عمل نشان داده که از خصلت‌های استکباری و سلطه‌گری نمی‌تواند رها شود.

جزایری اضافه کرد: باید با نگاه بدبینانه به آمریکا نگاه کرد و هر گونه خوش‌بینی در برخورد به پیشنهادات و تبلیغات آمریکا در سیاست کلان ایران مردود تلقی می‌شود./فارس


ویدیو مرتبط :
سردار جزایری: آمریکا از داعش حمایت می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سردار جزایری: اموال ایران را از آمریکا پس خواهیم گرفت ولو با زور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اموال ایران را از آمریکا پس خواهیم گرفت

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بلوکه کردن دارائی های ایران توسط آمریکا را تروریسم اقتصادی خواند و گفت: اگر 50 سال طول بکشد دارایی های بلوکه شده در آمریکا را ولو با زور باز خواهیم ستاند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جزایری در واکنش به تصمیم کنگره آمریکا مبنی بر توقیف دارایی‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر50 سال طول بکشد دارایی های بلوکه شده در آمریکا را ولو با زور باز خواهیم ستاند.

وی افزود: بلوکه کردن دارایی های جمهوری اسلامی ایران تروریسم اقتصادی و سرقت مالی است که متاسفانه آمریکا همچون سایر عرصه های تروریسم و حذف فیزیکی انسانها در آن تبحر دارد.

جزایری در ادامه گفت: این خوش خیالی است چنانچه آمریکا تصور کند دارایی ها و اموال ایران را برای همیشه به سرقت برده است آنها مطمئن باشند که ما اموال خود را از شیطان بزرگ بازپس خواهیم گرفت.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد، دیر نیست روزی که پاشنه در به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد چرخید و رژیم شرور آمریکا مجبور خواهد شد چند برابرامال توقیفی را مسترد نماید و مردم آمریکا نیز باید به این نکته توجه داشته باشند./مهر