اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

وام ازدواج 10 میلیونی دانشگاه آزاد



اخبار,اخبار دانشگاه , دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - وام ازدواج 10 میلیونی دانشگاه آزاد

وی تصریح کرد: سالن های دانشگاه آزاد نیز در تمامی شعب برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویان به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، گفت: دانشگاه آزاد برای ازدواج دانشجویان خود شرایط مختلفی را در نظر گرفته که مهم ترین آن پرداخت وام 10 میلیون تومانی است.

به گزارش ایرنا، سعید کاردار در نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: به تازگی دانشگاه ازاد اسلامی با پست بانک و بانک ملی به تفاهم رسیده و وام ازدواج خود را از طریق این بانک ها پرداخت می کند. دانشجویان می توانند از وام های 10 میلیون تومانی با 11 درصد سود بهره مند شوند و این وام به هر زوج دانشجوی دانشگاه آزاد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: سالن های دانشگاه آزاد نیز در تمامی شعب برای برگزاری مراسم ازدواج دانشجویان به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد برای تامین جهیزیه و کالای های مورد نیاز زوجین نیز طرح هایی دارد تا آنها بتوانند به صورت اقساط از این کالا استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، گفت: در خصوص افزایش شهریه های دانشگاه آزاد فقط باید بگویم دانشگاه ما نسبت به مبلغ مورد تایید و آنچیزی که اعمال شده است سالی 100 میلیارد تومان ضرر می کند.

وی در رابطه با وام شهریه، ادامه داد: تا 50 درصد مبلغ شهریه را به صورت وام های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دانشجویان پرداخت می کنیم.
اخبار دانشگاه - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
مقایسه وام ۲۵ میلیونی خودرو و وام ۳ میلیونی ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرایط دریافت وام 10 میلیونی ازدواج در دانشگاه آزاد/ شرط زمانی اعطای وام



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه آزاد

 

اخبار دانشگاه - شرایط دریافت وام 10 میلیونی ازدواج در دانشگاه آزاد/ شرط زمانی اعطای وام

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به ارائه وام 10 میلیون تومانی ازدواج به دانشجویان این دانشگاه، شرط لازم برای این وام را ضامن دولتی و سند ازدواج اعلام کرد.

سعید کاردار در گفتگو با مهر، گفت: دانشجویانی که از ششم شهریورماه عقد کرده باشند می توانند با ثبت نام در سامانه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد، وام خود را یک ماه بعد دریافت کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد این دانشجویان را به پست بانک که طرف قرارداد با دانشگاه آزاد است، برای طی مراحل دریافت وام معرفی می کند.

به گفته معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، به همراه داشتن سند ازدواج و داشتن گواهی کسر از حقوق کارمند شاغل در دولت شرط مهم برای دریافت وام ازدواج است.

وی درباره اقساط این وام، اظهار داشت: کارمزد این وام 11 درصد است که دانشجویان می توانند در 36 ماه آن را پرداخت کنند. تاکنون نیز 150 دانشجو به پست بانک معرفی شده اند.

کاردار درباره شرایط ارائه جهیزیه به دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: سازوکارهای ارائه جهیزیه به دانشجویان در حال آماده سازی است، در واقع دانشگاه آزاد معرف بین فروشنده و مصرف کننده است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد، تاکید کرد: سبد کالایی جهیزیه تا پایان مهرماه مشخص می شود.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، دانشجویانی که از ششم شهریورماه سال جاری عقد کنند می توانند از وام 10 میلیون تومانی ازدواج بهره مند شوند، در واقع هر دانشجو می توانند این مبلغ را از پست بانک دریافت کند.
اخبار دانشگاه - مهر