اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

والی خودخوانده داعش در موصل کشته شد



اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

این روزنامه همچنین به نقل از منابع کرد نوشت: شماری از فرماندهان ارشد داعش شب گذشته از موصل گریخته و در شهر بعاج در نزدیکی مرز سوریه پناه گرفتند.

گروهک تروریستی داعش برای دومین بار ظرف چند ماه والی خودخوانده خود در موصل را در شمال این شهر از دست داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه کویتی القبس، حمله هوایی شب گذشته نیروهای ائتلاف به موصل منجر به هلاکت شاکر الحمدانی شد که گروه تروریستی داعش وی را در نوامبر (آبان) جایگزین رضوان الحمدانی والی سابق موصل که در حمله هوایی مشابه به هلاکت رسیده بود، کرد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع کرد نوشت: شماری از فرماندهان ارشد داعش شب گذشته از موصل گریخته و در شهر بعاج در نزدیکی مرز سوریه پناه گرفتند.

از سوی دیگر روزنامه کویتی القبس به نقل از جنبش الاحرار عراق در موصل نوشت این جنبش که در موصل و اطراف آن فعالیت می کند شماری از تروریست های خارجی داعش را دستگیر کرد.

گروه تروریستی داعش از تابستان گذشته بخش هایی از شمال عراق را به کنترل خود درآورده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این کشور شده است.
اخبار بین الملل - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
والی سابق موصل توسط داعش اعدام شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر داعش در موصل کشته شد



اخبار ,اخبار بین الملل ,کشته شدن امیر داعش

 

اخبار بین الملل - امیر داعش در موصل کشته شد

سخنگوی نیروهای مسلح عراق، روز پنجشنبه از کشته شدن امیر گروه تروریستی «داعش» و ۶ تن از دستیاران وی در عملیات ارتش این کشور در غرب موصل خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از «العراقیه»، «قاسم عطا» سخنگوی نیروهای مسلح عراق اعلام کرد «نیروهای امنیتی حسین عباس القوجه که فرمانده نظامی گروه تروریستی داعش در منطقه الجزیره خوانده می‌شود را به همراه 6 تن از دستیاران وی در نزدیکی شهر تلعفر در شمال غرب موصل به قتل رساندند.»

سخنگوی نیروهای مسلح عراق در کنفرانس خبری همچنین از کشته شدن «بیش از صد نفر از عناصر مسلح در استان‌های نینوا، الانبار و بابل و منهدم کردن خودرو و مهمات گروه‌های تروریستی در حریان عملیات نظامی نیروهای ارتش و نیروهای امنیتی عراق» خبر داد.

عطا تأکید کرد «فرماندهی عملیات مشترک طرح‌هایی را برای پاکسازی روستاها و شهرها از لوث وجود داعشی‌ها در استان‌های نینوا، صلاح‌الدین و الانبار به اجرا گذاشته‌اند.»

همزمان یک منبع در فرماندهی عملیات الانبار اعلام کرد نیروهای امنیتی 7 تن از عناصر داعش را در منطقه «الصقلاویه» به هلاکت رساندند و 20 تن دیگر از این تروریست‌ها را در جریان عملیات پاکسازی شهر الرمادی بازداشت کردند.

از سوی دیگر، یک منبع در پلیس عراق، روز پنجشنبه اعلام کرد «ده‌ها تن از جمله یک افسر پلیس در جریان انفجار تروریستی در جنوب شرقی بغداد کشته و زخمی شدند.»
اخبار بین الملل - تسنیم